news08.net/ads.txt

גן יבנה אתם מוכנים לזה? סניף ראשון של פלי פארק נפתח בדרום ומציע לראשונה צהרון בתוך הפארק!

רשת פלי פארק מגיעה לדרום ומשיקה את פארק חמישי בגן יבנה, ולראשונה- בשילוב צהרון. הרשת, שהוקמה בהשראת פארקים מקורים לילדים בעולם, משלבת בין מגוון פעילויות למגוון גילאים רחב עם מתחמי ענק של נינג’ה, קירות טיפוס, טרמפולינות ומשחקי וידאו, רב מרחב, ג’ימבורי לקטנטנים והכל – במתחם אחד רחב ידיים. בצהרון ייהנו הילדים מכל מתקני הסניף על בסיס יומי לצד ארוחת צהרים, חוגים, הכנת שיעורי בית ועוד

הפארק החדש שנפתח בגן יבנה מציע בילוי ממוזג ואנרגטי לכל המשפחה עם מתחם טרמפולינות ומגלשות, מתחם רב מרחב בעל שתי קומות וג’ימבורי לקטנטנים, מגוון קירות טיפוס צבעוניים בצורות שונות, מתחם נינג’ה הכולל בתוכו את מגה קיר מאתגר בשני גבהים ואפילו מתחם משחקי וידאו. לראשונה בארץ יפעל בפארק צהרון לילדים בגילאי 4-11. הילדים יוכלו להנות משימוש חופשי בכל מתקני הפארק, חוגים, עזרה בהכנת שיעורי בית, ואף שתי ארוחות מידי יום.

“זיהינו צורך של הורים לייצר מסגרת בלתי פורמלית קצת אחרת – כאשר לאחר שעות של לימודים, ילדים זקוקים למרחב בטוח להשתולל, להוציא אנרגיות, ולשחק. כעת הם יקבלו את מה שנחשב לבילוי חד פעמי – על בסיס יומי”, מסכם אלון גורן מבעלי קבוצת חלומות.

בצמוד לפארק נפתח גם מועדון ה-Solo Club אשר מציע רחבת ריקודים מעוצבת עם דיג’יי מקצועי, מערכת הגברה ותאורה מתקדמת, קייטרינג, פינת ישיבה נפרדת להורים ועוד מגוון אפשרויות שמתאימות לאירועי בת או בר מצווה, ימי הולדת או לכל אירוע אחר ברמה גבוה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן