news08.net/ads.txt

גן יבנה: הארנונה למגורים הנמוכה באזור – הודות להורדת שכרם של ראש המועצה והבכירים; כל הפרטים!

מועצת גן יבנה בניהולו של דרור אהרון אישרה בסוף השבוע את צו המיסים לשנת 2022 – ללא העלאה חריגה מעבר לטייס האוטומטי שמשרד הפנים מחייב את כל הרשויות המקומיות בישראל. לדברי אהרון, “אנו ממשיכים להיות הרשות שבה הארנונה למגורים היא הנמוכה ביותר בכל האזור”.

אהרון לא נשאר חייב והתייחס לרשומות ברשת החברתית המתייחסות לשכר העובדים. “ראיתי את ההשתלחות חסרת הרסן ומעשה הנוכלות חסר האמינות לעוות ולייצר כותרות שקריות לגבי שכר העובדים. המציאות שונה לחלוטין. לאור המצב במהלך השנה האחרונה קוצץ שכר הבכירים ושכרי כראש מועצה ושכר סגני כדוגמא אישית ב-5%. כמו כן העלאות שכר לעובדים בכירים על פי חוק הוקפאה לשנה וחצי בהסכמה וניתנה כעת בהתאם לחוק והנחיות משרד הפנים. שעות כוננות ושעות נוספות הורדו כחלק ממאמץ לשפר את המצב הכספי ולהימנע מעליית ארנונה. המהלך הצליח ואכן לא העלנו ארנונה. אנו מתעלמים מההכפשות השקרים והשתלחות חסרת רסן ושמים את העובדות על השולחן בשקיפות, נמשיך לעבוד ולעשות עבור תושבי גן יבנה את המיטב”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן