news08.net/ads.txt

גן יבנה הפכה ליישוב צהוב; במועצה ייקחו אחריות על ביה”ס מכבים לאחר שאותר חולה קורונה

ברגעים אלה סיימו במועצת גן יבנה הערכת מצב והתייעצות משותפת יחד עם הגורמים המקצועיים, משרד החינוך, משרד הבריאות ופיקוד העורף. נכון להיום בבוקר, הנתונים שהתקבלו ממשרד הבריאות מצביעים על עלייה של 9 במספר הנדבקים מאז הלילה וביישוב עומדים על 28 חולים מאומתים – בשל כך הישוב נמצא בטווח הצהוב ואינו ישוב ירוק כרגע, המצב דינמי ומשתנה כל הזמן.
כפי שדווח הבוקר, מדריכת תקשוב שהעבירה הדרכה לצוות המורים בבית הספר ‘מכבים’ אובחנה כחולה מאומתת ובעקבות כך צוות בית הספר נכנס לבידוד. דרור אהרון הדגיש כי בית הספר פעל על פי ההנחיות, ההדרכה התבצעה בקפסולות וכל המורים והמורות היו עם מסיכות כך שהטענות לגבי חוסר אחריות של צוות בית הספר חוטאות לאמת.
המועצה תיקח אחריות על בית הספר, בתאום אל מול משרד החינוך הצלחנו לקדם מתווה שיאפשר פתיחה של בית הספר ‘מכבים’ לכיתות א’-ב’ בלבד, באמצעות עובדי המועצה –
סייעות בתי הספר, בתמיכה של צוותי מחלקת החינוך, גורמי מקצוע ובאמצעות למידה ממוחשבת מרחוק יפעלו בבית הספר כצוות ייעודי וכקפסולה סגורה.
 מינהלות – מזכירת בית הספר, אב הבית, השומר והמנקות יעבדו כרגיל.
את הצוות תנהל קבס”ית המועצה, רעות ראפ קלמן כמנהלת, וסיגי בן יוסף תקבל אחריות כסגנית בליווי הדוק ממנהלת בית הספר מירב הוד.
מורות כיתה א’-ב’ ילוו את הכיתה דרך מחשב וברקו.
לצורך העניין, פערי מחשוב קיימים לרבות מצלמות ללמידה מרחוק, ייסגרו על ידי המועצה באמצעות תקציב ייעודי לכך באופן מיידי.
אהרון הורה לצוותים לערוך לילדי כיתות א’-ב’ קבלת פנים חמה, נעימה ושמחה.
צהרון לתלמידים יתקיים כרגיל.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן