news08.net/ads.txt

גן יבנה: חלוקת כרטיסי המזון לאוכלוסיות זכאיות שנפגעו עקב משבר הקורונה תחל ביום שלישי

כספים

משרד הפנים, בשיתוף המועצה המקומית גן יבנה, מעניק סיוע לאוכלוסיות זכאיות ברכישת מזון ומוצרים חיוניים באופן מכובד באמצעות כרטיסים נטענים. חלוקת הכרטיסים במועצה המקומית גן יבנה תחל ביום שלישי הקרוב כאשר שליחים מטעם משרד הפנים יצרו קשר עם הזכאים ויעבירו אליהם את הכרטיס הנטען עם שליח עד הבית!

בכדי לקבל את כרטיס המזון יש להזדהות בפני השליח באמצעות תעודת הזהות. לא יעשה כל שימוש בתעודת הזהות שתימסר, למעט זיהוי לצורך קבלת הכרטיס. לכרטיס מצורף דף הסבר בכל השפות ובו כל הפרטים הנדרשים בכדי לממשו. כמו כן, ניתן לשאול את השליח על אופן הפעלתו.

כל תושב שאינו רשום במחלקות הגביה של הרשות כזכאי להנחה על פי מבחן הכנסה בשיעור של לפחות 70% לשנת 2020 או לשנת 2021 או אינו רשום כאזרח ותיק הזכאי לגמלת הבטחת הכנסה לשנת 2020 או לשנת 2021, אך עומד בתנאי מבחן ההכנסה – רשאי להגיש בקשה לרשות המקומית לקבלת הכרטיסים וזו תיבחן ע”י הרשות המקומית.  מי שיימצא זכאי בכפוף למבחן ההכנסה הקבוע, יקבל את הכרטיסים רטרואקטיבית במקרה שיאחר את מועד חלוקתם ובלבד שבקשתו תוגש (כולל כלל המסמכים הנדרשים שיימצאו תקינים) לא יאוחר מ- 29.4.21.

יובהר כי יש למלא את טופס הבקשה לזכאות בצירוף המסמכים הנדרשים ולהגישם אך ורק לרשות המקומית שבה אתם רשומים כתושבים (לפי הרישום בספח תעודת הזהות). את טופס הבקשה לזכאות ניתן למלא באמצעות אתר www.mast.co.il – לחצו כאן שם נמצא טופס לבדיקת זכאות לתלושי המזון ולהגישו באתר בצורה מקוונת. תושבים שמחלקת הגביה יצרה עימם קשר טלפוני ונתנו הסכמתם להליך עודכנו ברישומים לא נדרשים ליצור קשר נוסף.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן