news08.net/ads.txt

כמיטב המסורת, תקיים המועצה המקומית גן יבנה, את חג ישוב במסגרת חג השבועות. מדובר באירוע שיא קהילתי ומשותף יחד עם כלל תושבי גן יבנה המתקיים במסגרת אחד מתחומי הפעילות המרכזיים של תכנית זיקה – זהות יהודית ישראלית קהילתית – לציון מעגל השנה היהודי על חגיו ומועדיו.

חג יישוב מתקיים ביום חמישי שלפני חג השבועות ובו קהילת גן יבנה “עולה לרגל” לאירוע קהילתי מרכזי, השותפים לו ארגוני החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי המקומיים, מחלקות המועצה והמתנ”ס, ארגונים קהילתיים וחברתיים. האירוע יתקיים ביום חמישי | ג’ סיון תשפ”ב, 02.06.2022 בין השעות 21:00-17:00 בפארק ע”ש רונה רמון גן יבנה, הכניסה מרח’ רחל המשוררת.

במהלך חג היישוב, קהילת גן יבנה חוגגת את שפע ביכוריה בכל תחומי החיים: תהלוכת תינוקות שהצטרפו לקהילה בשנה החולפת, יריד אומנים תוצרת מקומית, יריד איכרים ממיטב התוצרת החקלאית מהאזור ועוד לצד מגוון דוכני תוכן ופעילות המופעלים ע”י: בתי הספר ביישוב, תנועות הנוער, ארגונים קהילתיים, המחלקה לביטחון קהילתי, מד”א, החווה האקולוגית “עם הטבע מרחב קהילתי ירוק”, מחלקת הספורט, מופע הדגמה של נבחרות החוג להתעמלות אומנותית ועוד. על הבימה הקהילתית יתקיימו מופעי מחול אומנותיים של להקות החוגים של מתנ”ס גן יבנה ולהקת המחול היישובית “רוקדים גן יבנה”, מופעי שירה בביצוע חבורות הזמר של בתי הספר, וחניכי חוג אמנויות הבמה במתנ”ס גן יבנה “החממה” בניהולו המקצועי של עומרי רוטברד. כמו כן, באירוע מתחם אוכל שמופעל ע”י הנהגות ההורים, אשר ההכנסות מוקדשות להפקות מסיבות הסיום של שכבות ו’ ביישוב. באירוע ישתתף גם אמן אורח שיופיע החל מהשעה 20:00 על הבמה המרכזית.

האירוע הקהילתי חינמי וללא עלות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן