news08.net/ads.txt

דרור אהרון: “במסגרת תכנית ההמראה גן יבנה תקבל בהתחלה 5.5 מיליון שקלים לפרויקטים כלכליים מניבים”

במסגרת המיזם משרד הפנים,  תקבל המועצה המקומית גן יבנה תקציבים לצורך קידום ופיתוח כלכלי. המועצה המקומית גן יבנה נבחרה הודות לקריטריונים שונים בהם: התנהלות פיננסית אחראית, שמירה על תקציב מאוזן למשך שנים רבות, גירעון שוטף של פחות מחצי אחוז, סך גירעון מצטבר נמוך ומספר תושבים. 

גן יבנה מתנהלת כבר שנים רבות בצורה אחראית ומאוזנת בכל הקשור לתקציב המועצה והתנהלותה הכלכלית. במסגרת זו המועצה זוכה מידי שנה בפרסים על התנהלות כלכלית תקינה מטעם משרד הפנים. לאחרונה, גן יבנה נבחרה, יחד עם עוד 25 רשויות מקומיות בישראל לקחת חלק בתכנית המראה כלכלית של משרד הפנים במסגרתו המשרד יחלק סכום כסף משמעותי לצורך קידום ופיתוח כלכלי ברשויות המקומיות. גן יבנה נבחרה, בין היתר, על פי הקריטריונים הבאים – התנהלות פיננסית אחראית של המועצה, שמירה על תקציב מאוזן למשך שנים רבות, גרעון שוטף של פחות מחצי אחוז, סך גירעון מצטבר נמוך, מספר התושבים ועוד. התוכנית במהותה הינה תוצר של שינוי תפיסתי משמעותי אשר מאפשרת לרשות תכנון רב שנתי, מיקוד הקשב הניהולי בהיבטים של תרבות ארגונית, תכנון ועבודת צוות המהווים את ליבת התוכנית ובעיקר מהווה אות אמון של משרד הפנים ביכולת של הרשויות המקומיות להוביל לשינוי משמעותי ומרכזי.

ראש המועצה, דרור אהרון, נפגש עם שרת הפנים, איילת שקד ואמר: “שמחתי לפגוש את השרה איילת שקד ובכירי משרדה, אנחנו נקבל מהמשרד בהתחלה 5.5 מיליון שקלים לפרויקטים כלכליים מניבים ויחולקו תקציבים נוספים בהמשך. אני רוצה להודות לממלא מקומי עו”ד סביון יניב, על ימים ארוכים של ניתוח פיננסי של התקציב אל תוך הלילה, יחד איתי, עם מנכ”ל המועצה וגזבר המועצה במטרה לשמור על התנהלות פיננסית ותקציבית אחראית שהובילה את המועצה לאיזון תקציבי לאורך שנים רבות למען תושבי גן יבנה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן