news08.net/ads.txt

גן יבנה: ערב הכוכבים של אורט נעמי שמר נחל הצלחה מרובה

אורט על שם נעמי שמר קיים ערב קהילתי מיוחד במינו בהשתתפות 120 תלמידים ותלמידות | הערב הוקדש להעלאת המודעות למחלת הדושן ובמהלכו הופעלו דוכנים ע״י התלמידים כאשר חלק מההכנסות יתרמו לעמותה

בפארק רונה רמון התקיים “ערב הכוכבים של אורט נעמי שמר” – אירוע קהילתי מושקע ומרגש על במה גדולה ומכובדת בהשתתפותם של למעלה מ-120 תלמידים ותלמידות מבית הספר.

הערב יצא לפועל בהובלתה של רכזת החינוך החברתי, רויטל אמויאל, לאחר מספר שבועות של חזרות אינטנסיביות ותכנונים רבים, ערב מיוחד שהביא לידי ביטוי את חוזקותיהם וכישרונותיהם של תלמידי בית הספר, בדגש על מצוינות חברתית.

המופע נפתח בחלק רשמי של דברי מנהל בית הספר מר ליאור גדסי זוארץ שדיבר את חזון בית הספר ץוך דגש על העצמת תחושת השייכות של התלמידים וחיבור בית הספר לקהילה. מנהלת חטיבה מביניים הגב’ שמחה בכר הציגה את כישרונם של 36 מתלמידי בית הספר אשר מגשימים את חלומם ועושים זאת בעבודה יום יומית קשה ומתוך הרצון להגיע להישגים גבוהים. התלמידים זכו להכרה ארצית ובינלאומית.

לאחר החלק הרשמי התחיל החלק האומנותי בשם: “חלום ישראלי” שכלל מחזה המשלב משחק, ריקוד ספורט, נגינה ושירה אשר תיאר את הדרך להגשת חלומות ואת המסר החשוב: “כל אחד יכול!” על חלק זה היו אמונים בני אלבז המפיק והמנהל המוזיקלי ויוסי כהן הבמאי.

לדברי אחד התלמידים שהשתתף במופע, “שיחקתי בערב הכוכבים ואני מאוד אוהב משחק. אמרתי את זה לרויטל והיא עודדה אותי להשתתף במופע. החזרות היו חוויה גדולה מבחינתי. לא הפסקנו להתאמן והתרגשנו מאוד מההופעה. כשעליתי לבמה נזכרתי בכל הימים שעשינו חזרות והתרגשתי שסוף סוף זה קורה. אני חושב שאני לא אשכח את הערב הזה”.

הערב הוקדש להעלאת המודעות למחלת הדושן ובמהלכו הופעלו דוכנים  ע״י התלמידים של שתייה ומזון כאשר חלק מההכנסות יתרמו לעמותה.

הנהלת בית הספר צוות המורים והתלמידים מודים לראש המועצה דרור אהרון ולכל עובדי המועצה שנרתמו להצלחת הערב בראשם המנכ”ל אילן סוויסה ומנהל מחלקת התרבות אושרי טובי.

◼️ לקבוצת החדשות בגן יבנה לחצו כאן

 

צילום: המועצה המקומית גן יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן