news08.net/ads.txt

גן יבנה ציינה את חג הסיגד בחגיגות יישוביות 

חדשות 08 גן יבנה

ביום שלישי האחרון המועצה המקומית גן יבנה ציינה את חג הסיגד יחד עם בני העדה האתיופית ביישוב בחגיגות יישוביות. 

רחבת מתנ”ס גן יבנה לבשה חג כאשר הוקמו בה דוכנים מיוחדים של לבוש אתיופי מסורתי, אוכל אותנטי, עשיר וטעים, דוכן תכשיטים, קליעת צמות, כלי בית ועוד. המשתתפים נהנו מהטעמים המיוחדים של העדה השתתפו בטקס הבונה ושמעו את הקייס חיים אברהם שברך על דאבו, לחם מסורתי והסביר למשתתפים את מהות הטקס וחשיבותו. לאחר מכן שטו ממו עלה לבמה והתייחס לחג הסגד מנקודת מבטו כדור שני ליוצאי העדה אתיופית. התוכנית האומנותית באולם המתנ”ס כללה גם הרצאה מרתקת של דוד מהרט בנושא “משמעות חג הסגד ומהותו” ואת הערב ליווי רקדנים מלהקת גודר והרקידו את הקהל שחלקו עלה לבמה להמשך הריקודים. את הערב ארגנו המחלקה לשירותים חברתיים בשיתוף דוד דגו פעיל חברתי ועובד בחברה למתנסים בגן יבנה ומתנדבים נוספים. 

ראש המועצה, דרור אהרון: “כמידי שנה ציינו את חג הסגד, הכמיהה לירושלים ולישראל, יחד עם בני קהילת יוצאי אתיופיה בחגיגות משותפות. זו הזדמנות נהדרת להיחשף למסורות עתיקות של קהילת ביתא ישראל. אני מבקש להודות למחלקה לשירותים חברתיים, לדוד דגו, למתנ”ס גן יבנה ולכלל המשתתפים על אירוע מכובד ומכבד”. 

צילום: מועצת גן יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן