news08.net/ads.txt

גן יבנה ציינה את יום העצמאות עם מיטב האמנים והמופעים בפארק ע”ש רונה רמון

 

לאחר שנתיים בהם לא התקיימו אירועי יום העצמאות בעקבות מגפת הקורונה, השנה, צוינו החגיגות בענק. כל אגפי ומחלקות המועצה נערכו מבעוד מועד על מנת שהאירועים יעברו בצורה הטובה ביותר, תוך שמירה על הבטיחות והקפדה על אמנים מובילים ותכנים איכותיים. 

השנה הוחלט לקיים את האירוע בפעם הראשונה בפארק ע”ש רונה רמון וההחלטה השתלמה ובענק. לאירוע הגיעה כמות הקהל הגדולה ביותר שהגיעה בכל תולדות גן יבנה. פארק רונה רמון לבש חג ואירח הופעות של רביב כנר, ענבל ביבי, כוכבת הילדים נעמה סופר על שהגיעה בשעה מוקדמת למען הילדים, דיג’יי מאור בוזגלו בסט בלעדי לגן יבנה, אורן דויד ועוד ועוד הפתעות. לאורך כל השדרה של הפארק, נפרשו עשרות דוכני מזון ושעשועים. החוגגים נהנו מישיבה על המדשאות והילדים, נהנו ממתקני הפארק כולו שהועמדו לרשותם. אחד החוגגים הגדיל ואמר: “ההחלטה לקיים את החגיגות בפארק הוכיחה את עצמה. עצמאות מוצלח מאוד”.

באותו הזמן התקיים קומזיץ זיקה המסורתי במגרש הכורכר הסמוך לבית הספר אורט על שם נעמי שמר. במתנ”ס גן יבנה התקיימו פעילויות והופעה לציבור המסורתי לכל המשפחה כולל  הצגה חדשה וסוחפת בהשתתפות אסי ויהונתן “סוד תיבת הנגינה” ופעילויות מיוחדות נוספות.

בעקבות החלטת ראש המועצה, דרור אהרון, השנה לא התקיים מופע זיקוקים ובמקומו הזמינה המועצה מופע לייזר ייחודי ללא רעש וללא פגיעה בהלומי הקרב ובבעלי החיים.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן