news08.net/ads.txt

גן יבנה: שינויים בתלבושת האחידה בבתי הספר

גן יבנה: שינויים בתלבושת האחידה בבתי הספר

בשבועות האחרונים התקבלו אצל ראש המועצה, דרור אהרון ואגף החינוך, פניות מהורים ותלמידים בנושא תלבושת אחידה בבתי הספר היסודיים והתיכוניים בגן יבנה.

בעקבות הפניות הוחלט לקיים שולחן עגול משותף שכלל את התלמידים, הנהגות ההורים, מועצת הנוער, פרלמנט הילדים, הנהגות התלמידים בבתי הספר היסודיים והתיכוניים, מנהלי ומנהלות בתי הספר, הנהגות ההורים, מחזיקת תיק הנוער, מחזיקת תיק החינוך, מנהלת אגף החינוך ומנהלת מחלקת הנוער. הדיון הראשון והמשותף כלל עשרות נציגים והתקיים באודיטוריום של בית הספר אורט על שם יצחק רבין ובמהלכו נשמעו כלל הקולות, של התלמידים, ההורים וצוותי החינוך. לאחר מכן התקיימה ישיבה נוספת בצוות מצומצם יותר ובה התקבלו החלטות על פי כלל הרעיונות שהועלו.

בסוף הישיבה, ראש המועצה סיכם ואמר: “קיבלנו כאן החלטה מושכלת, בדיון עם כלל הגורמים. שמענו את כולם והחשוב לי מכל הוא שנתנו להורים ולתלמידים, כולל ילדי היסודי, להביע את עמדתם בצורה בוגרת, הקשבנו להם ויש לנו ילדים עם המון אסרטיביות והמון חכמה. אני רוצה להודות לכל המשתתפים ואני מקווה שהפרויקט הזה יזכה להיענות מכל התלמידים בכדי שנוכל לבחון ולאפשר לו להמשיך הלאה, בהצלחה!”.

להלן ההחלטות שהתקבלו

  1. החל מהיום (ראשון) יהיה ניתן להגיע לבית הספר עם סווטשירט אחיד וחלק בכל צבע כלשהו (ללא כל סימן זיהוי או מיתוג או סמליל או פסים או צבעוניות) על הסווטשירט.
  2. מתחת לסווטשירט החלק חובה שתהיה חולצת בית ספר חלקה עם סמל (קצרה או ארוכה על פי בחירת התלמידים וההורים).
  3. אנו מצפים שלאור ההיענות לנושא, לא יצטרכו מנהלי בתי הספר להתמודד עם בעיות משמעת ואנו מצפים לשיתוף פעולה עם התלמידים.
  4. יודגש כי הנושא ייבחן בסוף שנה זו מחדש ככל שתהיינה בעיות כאלה ואחרות של אי קיום ההחלטות כלשונן.
  5. שינוי האמנה היישובית יתבצע באחריות שלה מנהלת בית הספר מכבים, מרב הוד, ויוגדר לשנה הקרובה.
  6. אנו מודים לכל השותפים שלקחו חלק במהלך הנ”ל וראש ובראשונה למועצת הנוער, פרלמנט הילדים, הנהגות התלמידים בבתי הספר היסודים והתיכוניים, מנהלי ומנהלות בתי הספר, הנהגות ההורים, מחזיקת תיק הנוער, מחזיקת תיק החינוך ומנהלת אגף החינוך.

צילום: דוברות המועצה המקומית גן יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן