גן יבנה: שערי בתי הספר ייפתחו בשבוע הבא; דרור אהרון נקט במספר צעדים

מועצת גן יבנה מודיעה היום (שישי) לתושבים על החזרה המלאה ללימודים לכיתות א’-ג’. כיתות ד’- ו’ תידחה ליום שני (18.5) בשעה 8:00 בבוקר. כרגע ללא הסעות עד לעדכון חדש ממשרדי הבריאות והחינוך.

 

הפעילות בתיכונים, בכיתות ז’ -יב’, תתקיים כסדרה ובאופן מודרג באחריות בית הספר כבר ביום ראשון (17.5).
נכון לשלב זה ההסעות לתיכונים גם הן לא יפעלו.  הסדרת ההסעות תתבצע בהקדם לאחר תיאום ההתחייבויות מול משרד החינוך שעד כה לא טופלה כפי שנעשה עם החינוך המיוחד.

גם הסעות מחוץ ליישוב למוסדות החינוך הרגילים לא יתאפשרו, נכון לרגע זה, עד להודעה שתתקבל ממוסד החינוך כי פתח את שעריו במועצה האזורית אליה נוסעים התלמידים ותיאום כאמור מול משרד החינוך. בהמשך להודעה שיצאה אתמול באשר לחזרה ללימודים, אמש לקראת השעה 22:00 בלילה קיבלו במועצה את המתווה הסופי שאושר על ידי הממשלה. המתווה הגיע עם מספר שינויים והתקלות שמחייבים אותם, יחד עם מנהלות ומנהלי בתי הספר לבצע היערכות נוספת על מנת לעמוד בכל התנאים, ההנחיות ולאפשר לתלמידים שגרת לימודים בטוחה, בריאה ועשירה בתכנים.

בעצה אחת עם מחזיקת תיק החינוך, מנהל מחלקת החינוך ומנהלות ומנהלי בתי הספר, הוחלט לדחות את פתיחת הלימודים בבתי הספר היסודיים ביום אחד, ליום שני, על מנת לאפשר היערכות מתאימה.  בין היתר, בהודעה שהגיעה אמש בלילה ממשרד החינוך נמסר שהוחלט לבטל כרגע את כל השיעורים של ‘קרן קרב’, כך שמדריכי קרן קרב לא יגיעו לבתי הספר וייווצר חור במערכת של כ- 60 שעות לימוד. דרור אהרון הנחה את צוותי הניהול להכין מערכת שעות חדשה ולמלא את החסר בתוכן לימודי איכותי וערכי.

בתי הספר הונחו לבצע כניסה מדורגת לבית הספר על מנת למנוע התקהלות כולל פתיחת שער נוסף, גם ההפסקות יהיו מדורגות, בתי הספר מצוחצחים ונקיים, תלמידים יוכלו להיכנס לבית הספר רק עם הצהרת בריאות ובכפוף למדידת חום, הורים ואנשים מבחוץ לא יורשו להיכנס לשטח בית הספר.  חינוך מיוחד פועל כרגיל כולל הסעות.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן