news08.net/ads.txt

גן יבנה: תינוקת ננעלה ברכב וחולצה בשלום

היום (ראשון) בשעה 17:39 התקבלה קריאה במוקד ידידים, אודות תינוקת כבת חצי שנה שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמה וסבתא, ברחוב הנס בגן יבנה.

שרית ברששת מכלוף, מוקדנית ידידים, ענתה לשיחה, הזעיקה את המתנדבים ונשארה על הקו עד להגעתם. דניאל יצחקי ופנחס אליהו, מתנדבי הסניף, נענו לקריאה במהירות ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו את התינוקת בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

דניאל מתאר: “במהלך פגישת עבודה התקבלה קריאה על תינוקת שננעלה ברכב. עזבתי הכל ויצאתי מיד למקום שם חבר אלי פנחס. תוך דקה חילצנו את התינוקת והשבנו אותה לידי אמה הדואגת. זו תחושת סיפוק גדולה להציל חיים. בני המשפחה הודו רבות לכל מי שלוקח חלק בעשייה הברוכה.”

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את המפתח בכל כניסה ויציאה מהרכב לבל יינעל כשהילד בפנים לבדו • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית

צילום: ידידים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן