news08.net/ads.txt

גן יבנה: תלמידי אורט רבין נגד סמים ואלכוהול

תלמידי שכבת כיתות י’ בבית ספר אורט רבין בפעילות להעלאת המודעות לסמים ואלכוהול – מנהלת בית הספר התייחסה בהרחבה לנושא

תלמידי שכבת כיתות י’ לקחו חלק במרוץ להנצחתו  של עומר לב ז”ל, ולהעלאת המודעות למחלת ההתמכרות לסמים ולאלכוהול. עומר בן היישוב היה ילד שמח, נמרץ, ואהוב על כולם. אחרי הצבא עומר התמכר לסמים קשים שפגעו בגופו ובנפשו בעקבות שימוש באלכוהול וסמים. הוריו של עומר החליטו להקדיש את חייהם לפעולות הסברה חינוכיות במערכת החינוך ביישוב ומחוצה לו.

מנהלת בית הספר, דלית כהן, התייחסה לנושא ולפעילויות שמתקיימות בבית הספר בנושא המאבק בסמים ואלכוהול : “חודש דצמבר סומן כחודש שבמהלכו מצוין ברחבי הארץ ,המאבק סמים ובאלכוהול על ידי הרשות הלאומית למלחמה בסמים ובאלכוהול הן בתקשורת והן באירועים בקהילה. לפני כחודש ארחנו את הוריו של עומר  איליי ורון בני היישוב ,סיפורם המרגש נגע ללבנו והחלטנו לסייע במאבק להגברת המודעות לנזקים האיומים בגוף ובנפש של נערים ונערות שמתמכרים לסמים קשים. נציב אותו על סדר היום בשיח הבית ספרי, בהמשך לשיח החינוכי השוטף אודותיו שמתקיים לאורך כל השנה. השיח  הציבורי המקדם לגליזציה של קנאביס, ההכרזה על מדיניות חדשה של אכיפה חלופית (אי הפללה) בקרב בגירים הצורכים קנאביס, והידע המתפתח על יתרונותיו לצרכים רפואיים, משפיעים על הירידה בתפיסת המסוכנות של השימוש בסם, יוצרים בלבול בקרב מתבגרים ומבוגרים, ומשפיעים על הרגלי השימוש של  בני נוער. תפקידנו כמערכת חינוך, לייצר שיח מקביל ולהגביר את המודעות של התלמידים והורים לסכנות, שבשימוש לרעה בסמים ובאלכוהול. בבית ספרנו הנושא הוא בנפשנו ואנו פועלים כל העת כדי למגר את התופעה להגברת המודעות לביטחונם ושלומם של תלמידנו”.

 

צילום: דוברות המועצה המקומית גן יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן