47 חטופים וחטופה אחת עדיין נמקים בשבי חמאס בעזה – שבע מאות ימים מאז הטבח הנורא ב־7 באוקטובר. בגני תקווה ציינו את היום הקשה ביוזמה קהילתית מרגשת: הנהגת ההורים הצטלמה עם תמונות 48 החטופים.
לצד קמפיין עירוני על גבי המסכים הדיגיטליים. יחד הם יצאו בקריאה ברורה – לא תיפתח שנה עברית חדשה וטובה עד שכולם ישובו הביתה.

◼️ חדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








