news08.net/ads.txt

גרופית זכתה במכרז לבניית 120 דירות בשכונה החדשה ביבנה

הזכייה במסגרת מכרז ענק של רשות מקרקעי ישראל ל-2,500 יח”ד

חברת גרופית זכתה במכרז לבניית 120 דירות בשכונה החדשה שעתידה להיבנות במזרח יבנה. ההצעה הזוכה של החברה מסתכמת ב-10.18 מיליון שקל והוצאות פיתוח של כ-31 מיליון שקל, והמשמעות היא עלות של כ-350 אלף שקל לקרקע לכל יחידת דיור. הצעת גרופית היתה הזוכה מבין 17 הצעות שהוגשו למתחם זה.

המתחם כולל שני מגרשים שעליהם ייבנו ארבעה בניינים – שניים בני 5 קומות ושניים בני 7 קומות. התמהיל יכלול דירות 3, 4 ו-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים בני 5 חדרים. 96 מ-120 הדירות ישווקו במסגרת מחיר מטרה, ו-24 דירות יימכרו בשוק החופשי.

לצד גרופית זכו 10 חברות נוספות במכרז מקרקעי ישראל, שכלל בניית 2,500 יח”ד. המכרז נערך במסגרת תוכנית תמל/1049 תוכנית מועדפת לדיור שתיבנה מזרחית לעיר יבנה, בשטח שנמצא מדרום לכביש 42. השכונה החדשה עתידה להשתרע על פני קרוב ל-3,500 דונם וייבנה בה רובע מגורים חדש בן 12,500 יח”ד, שטחי מסחר ותעסוקה, מבני ציבור, שטחים פתוחים ועוד. גרופית כבר פועלת כיום ביבנה עם פרויקט התחדשות עירונית רחב היקף בשכונת נאות שז”ר, שכולל בניית 286 יח”ד חדשות בארבעה בניינים בני 16-22 קומות. הבניין הראשון בפרויקט זה כבר אוכלס מוקדם יותר השנה.

לדברי עמיר רחלבסקי, מנכ”ל ובעלי חברת גרופית, “אנחנו מאמינים ביבנה, עיר במרכז הארץ שהתפתחה רבות בשנים האחרונות וזוכה לביקוש גבוה. העיר עתידה להתפתח באופן משמעותי, עם מלאי קרקעות לשיווק לצד פוטנציאל התחדשות עירונית גדול ורוח גבית מצד העירייה שדוחפת את התהליכים, כאשר פרמטרים אלה הופכים את יבנה למקום אסטרטגי עבור החברה. השכונות החדשות בעיר כבר סיימו את תהליכי האכלוס ואין בהן שטחים נוספים לבנייה, ולהערכתנו יש מקום רב להתפתחות בעיר והשכונה החדשה תוכל לקלוט את הביקוש הקיים”.

גרופית היא חברת ייזום ובנייה בעלת ותק של 48 שנה. החברה עוסקת בבנייה למגורים – בנייה חדשה והתחדשות עירונית – לצד פרויקטים של משרדים, מסחר, דיור מוגן, מקבצי דיור, מלונאות, מבנים לוגיסטיים ועוד. גרופית פועלת בשורה של ערים ברחבי הארץ, עם צבר של אלפי יחידות דיור.

צילום: רפי קורן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
נטע
נטע
1 year ago

האם הייתה ההגרלה או שהוא תהיה בהמשך דרך האתר דירה בהנחה?

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
נטע
נטע
1 year ago

האם הייתה ההגרלה או שהוא תהיה בהמשך דרך האתר דירה בהנחה?

דילוג לתוכן