news08.net/ads.txt

גרין פריידי הוכתר כהצלחה גדולה, גם חברת הכנסת עידית סלמן ביקרה באירועים

מאות אנשים הגיעו לאירועי “גרין פריידי” שהוכתרו כהצלחה גדולה וביוזמת חברת המועצה איטל בציר אלשיך, בתמיכת ראש העיר רחמים מלול והחברה העירונית. שישי נפתח במסיבת החלפות בגדים במתחם קן “השומר הצעיר” ונחתם ב”קבלת שבת בסביבה” ב”בית האמנים – אירוע קבוע המתקיים כל שבועיים – בשכונת “אחוזות הנשיא”.

מסיבת החלפת בגדים נועדה להוות אלטרנטיבה ליום הקניות הבינלאומי -“בלאק פריידי” ונעשה בשיתוף קהילת “המחליפות” בעיר. למסיבת החלפות הגיעו תושבים מהעיר ומחוצה לה: מיבנה, מודיעין, תל אביב, רמת גן והאזור. ח”מ איטל בציר אלשיך שעומדת מאחורי היוזמה בשיתוף ח”מ ד”ר אסף אל-בר ציינה: “האירוע דוגמא והוכחה  לכוחה של קהילה, שביחד נוכל לקדם פרויקטים למען הסביבה והחברה ולתרום לשינוי הרגלי הצריכה בדרך קהילתית ומהנה, בייחוד כשמדובר בתעשיית אופנה השנייה בגודלה בהיבט הזיהום, ומסיבת החלפות היא בהחלט חלופה עדיפה”.

המסיבה נערכה עד שעות הצהרים באווירה מהנה כשברקע התנגנה מוזיקת צ’ל אאוט, דוכנים ועמדות תלייה של בגדים במצב מצוין לילדים ומבוגרים כאחד. פריטי וינטאג’ לצד מותגים מובילים, אקססוריז ועוד, כשכל אחד  ואחת יכול היה לבחור ולקחת חינם. בין הדוכנים הסתובבה גם הסטיילסטית ענבל שפיגל שהרכיבה טוטאל לוקים למעוניינות והעניקה טיפים. האירוע כלל כיבוד אך ללא כוסות וכלים חד פעמיים.

מירי חן ממודיעין: “הגעתי במיוחד לאירוע ובחרתי שלא לבלות כמו כולם בקניון ולא להיות שותפה לתעשייה המזהמת . באירוע לא מוצאים כסף, לא מזהמים ונהנים פה. עכשיו אציע גם לראש העיר שלנו ביבס שיאמץ את הרעיון המבורך”.

להצלחת האירוע שותפה גם דניס לוזדן מובילת קהילת “המחליפות” לצד מתנדבות מן הקהילות שסייעו בהן:  דינה גולני, שחר אברמסון אדלר ועוד. האירוע נעשה בשיתוף פעולה עם קן “השומר הצעיר” שבראשו עומד עידן טל. לדברי דניס לוזדן: ” אני מובילה את קהילת המחליפות כבר שנתיים ומרגע שהילדות נולדו אנחנו מוסרות ולוקחות בגדים וכמעט לא קונות. במסיבות הללו הבגדים שנשארים בסוף אנחנו מוסרים להוסטלים ועמותות”. דינה גולני מתנדבת במיזם הוסיפה: האירוע הוכחה לכך שאפשר לצבוע את “היום השחור” בירוק ולעשות טוב יותר לעתיד כדוה”א וגם לעצמנו כקהילה”.

יעל ישק מדריכה בשומר הצעיר שגם השתתפה במסיבה: “אני מאמינה גדולה בכל העניין של החלפת בגדים ופחות בקניות בבלאק פרייד. לאחרונה מצאתי אפילו סקטרבוד חידשתי ונראה כמו יצא מחנות. ממליצה לכולם לנסות וליהנות”.  באירוע נצפתה גם תושבת העיר וחברת הכנסת יו”ר הקואלציה- עידית סילמן שחלפה על פני הדוכנים והתלהבה מהקונספט של גריין פריידי ומכל ההתארגנות וקראה לכולם “בואו להחליף”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן