news08.net/ads.txt

מה קרה בפגישה בין אבירם דהרי למפקד לשכת גיוס באר שבע, סגן-אלוף רועי דור?

ראש עיריית קרית גת, אבירם דהרי, נציגי העירייה ונציגי משרד החינוך נפגשו יחד עם מפקד לשכת גיוס באר שבע, סגן-אלוף רועי דור ונציגיו, על מנת לקדם את פרוייקט ״המודל הרשותי״ שמובל בחטיבת התכנון והמנהל באגף כח האדם בצה״ל באמצעות לשכת גיוס באר שבע. מטרת הפרוייקט היא חיזוק התהליכים המשותפים עם הרשויות המקומיות, מתוך הרצון לסייע למועמדים לשירות הביטחון במחוז דרום לבצע שירות משמעותי ומותאם באמצעות תכניות שונות.

הנוכחים סיכמו כי הפרוייקט הכרחי וחשוב לעיר ובכלל, וכי שיתוף הפעולה יביא להטמעה מהירה ואפקטיבית.מתוך דבריו של מפקד לשכת גיוס באר שבע, סגן-אלוף רועי דור: ״זוהי פגישה חשובה נוספת של כל השותפים בדרך ליישום מלא והטמעת המודל הרשותי. מטרתנו לאגד את התכניות השונות ולהציע תכנית אינטגרטיבית מותאמת לצרכי הרשות. ראש העיר הביע את שביעות רצונו מהתהליכים ומהווה שותף אמיתי, מתוך דאגה כנה לתושבי העיר. היום עשינו עוד צעד בשילוב הרשות והשפעתה על תהליכי צה״ל מתוך שותפות״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן