news08.net/ads.txt

דו”ח פעילות שנתי של “עם הטבע” הוגש למועצת גן יבנה

דו”ח פעילות שנתי של המיזם החברתי “עם הטבע” שבגן יבנה, נשלח בימים אלו, למועצה המקומית גן יבנה, המתנ”ס, איגוד ערים לאיכות הסביבה אשדוד חבל-יבנה והמשרד להגנת הסביבה, ראשי עמותת תנועת תרבות, ועוד גורמים.

“כל אלו, החל מראש המועצה דרור אהרון, וראשי כל הארגונים ועובדיהם, הם שותפים שלנו. בלי התמיכה והסיוע שלהם – חלק נכבד מההישגים המפורטים בדו”ח לא היו מושגים”, אומרת אורלי קנת, מנהלת “עם הטבע” בהתרגשות. בתחום טיפוח הקיימות הישובית, מצויינים לדוגמא, איסוף של 6000 בקבוקי פיקדון, 1200 קילו פסולת אורגנית או 500 קרטוני חלב שב”מערכה השניה” הופיעו כעששיות בפסטיבל חנוכה. שבע מסיבות החלפות בגדים, שהתקיימו במרוצת השנה, אף הופיעו בכתבה נרחבת במסגרת ערוץ 13 על העלייה בצריכת מוצרי יד שניה בישראל.

בסעיף ההתנדבות נרשמו למעלה מ-1400 התנדבויות של בני נוער מגן  יבנה לבדה. אם מוסיפים על זה חברות וארגונים שהגיעו להתנדב בחווה, הרי שמדובר בסך של כ-9000 שעות התנדבות שנתיות. אם היו מתורגמות לשכר בגין שעות עבודה, היו מתבטאות בהוצאה של כ-270,000 שקלים. קיימות ברמת הקהילה: פסטיבלים לתודעה, רוחניות, תנועה ויצירה, אירוח קורס של מחלקת הרווחה למתנדבים שמפיגים בדידות בבתי קשישים, הקרנות סרטים באמצעות אנרגיה סולארית, הם רק חלק מהדוגמאות.

תיירות פנים – 450 אנשים הגיעו אל גן יבנה להשתתף בימי עיון בנושא פיתוח קהילתי,  יערות מאכל או ימי גיבוש וכיף.    חינוך יער – 270 תלמידים מגן יבנה ו-60 מחוץ לה הגיעו לפעילות במסגרת תכנית זו, שכוללת גם מפגש פעם בשבוע של 30 משפחות  “שבט משפחות האדמה” – חוג לילדים והורים יחד.   תנועת “תרבות” עם הטבע” – 4 מדריכות שנת שירות, רכזת פדגוגית מטעם התנועה, מסיבות קיץ לנוער, פעילות תנועת נוער, יציאת נוער למחנות קיץ והכשרה בתרבות.  גיל שלישי – חוג שבועי בנושא גידול צמחים, עבודה במשתלה ובריאות.

(צילומים באדיבות “עם הטבע – מרחב חברתי ירוק”)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן