news08.net/ads.txt

דורון מלכה ואלי מזוז לשר הפנים: “המצב הנוכחי מציב את העסקים המקומיים במצב כמעט בלתי אפשרי, הפחת את תשלומי הארנונה”

ארגון חברי וחברות המועצות ברשויות המקומיות בישראל שלחו היום (שני) מכתב אל אריה דרעי שר הפנים עם בקשה להפחתת גובה תשלומי הארנונה לעסקים בעקבות משבר הקורונה.

“לצערנו הרב בעקבות משבר הקורונה העסקים המקומיים ניצבים בפני אתגר רציני וחשופים לשלל הוצאות לצד הכנסות בספק וחלילה לקשיים גדולים עד כדי סגירתם. אתמול הוחלט על ידך על מתן אפשרות לארכה בתשלומי הארנונה עד למאי 2020. יחד עם זאת והואיל ואין בכך בכדי לשפות בגין הנזקים והאתגרים ההולכים ומתגבשים אלא רק להקל בתזרים המזומנים מתבקש כי מדינת ישראל תוביל לאלתר חקיקה המאפשרת להפחית את גובה הארנונה הנגבית מעסקים לתקופה מוגבלת ועד יעבור זעם. יודגש כי מדינת ישראל היא מי שצריכה לשפות את הרשויות המקומיות ואין שום סיבה שמדינת ישראל לא תיכנס תחת האלונקה לטובת העניין”. עוד הוסיפו: “בעלי העסקים מביעים באוזנינו האתגר והחשש ומבקשים הפתרון ומכאן פנייתנו”.

ליוזמה הברוכה הצטרפה סיעת יבנאים במועצת העיר בראשותו של אלי מזוז, חבר מועצת העיר ודורון מלכה מחזיק תיק העסקים הקטנים והבינוניים בעיר. לדברי מלכה, “המצב הנוכחי מציב את העסקים המקומיים במצב כמעט בלתי אפשרי. החנויות נסגרות או שפעילותן מצטמצמת באופן משמעותי, בעלי העסקים צריכים להמשיך להחזיק את העובדים, לשלם את ההוצאות השוטפות כשההכנסה נפגעת באופן קשה.

“אחד התשלומים העיקריים הוא הארנונה, החוק כיום לא מאפשר מתן הקלה בארנונה בגלל המצב בו אנו נמצאים. לכן הצטרפנו לקריאה החשובה לשר הפנים ולמנהיגי המדינה לאפשר מתן הקלות בארנונה בחקיקה ובהשתתפות של המדינה גם בפן הכלכלי לשפות את הרשויות המקומיות על המהלך במידה וזה יתקיים בפועל. חשוב לציין כי  ליוזמה החשובה הצטרפו חברי מועצות מכל הארץ ואנו מקווים כי המנהיגים, הממשלה והכנסת יענו בחיוב לבקשתו, עסקים רבים ומשפחות רבות תלויות בכך. אני קורא לתושבים, עכשיו יותר מתמיד בעלי העסקים זקוקים לכם אחרת ביום שאחרי עשרות עסקים יסגרו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן