news08.net/ads.txt

דור העתיד של התקשורת בעיר אירח את רמי קליינשטיין | תעשו הרבה כבוד לקול השפלה – 103.6FM

רמי קלינשטיין ונועם חורב סגרו את רשימת ההופעות המיוחדות לחג באולפן השקוף של קול השפלה 103.6FM: השניים הגיעו לאולפן המיוחד בשוק העירוני החדש לכבוד יציאת ערכת הילדים “מתנות קטנות”, התראיינו והופיעו בחי, מול עשרות ילדים שבאו לצפות בהם, לשיר איתם וליהנות משירי הערכה המיוחדת שיצאה בימים אלו.

קליינשטיין וחורב סיפרו על היצירה והדברים המיוחדים שמאחורי השירים, שרו והקרינו פרקים מתוך הסדרה המיוחדת שניתן לצפות בה רק דרך הערכה. הילדים שהגיעו ישבו במתחם שהקימה עיריית רחובות שדאגה לסופגניות ברוח החג. בסיום חולקו 3 ערכות של “מתנות קטנות” לזוכים מבין הבאים למתחם. אגב, אירוע זה מצטרף לשורת אירועי תרבות, מוסיקה וקולינריה בשוק העירוני החדש ביוזמת סגן ראש העיר עו”ד יניב מרקוביץ’ ובברכת ראש העיר, רחמים מלול.

הבשורה: קול השפלה תמשיך בשידורים המיוחדים מהשוק העירוני החדש בכל חמישי ושישי, . והכי חשוב: צריך להצדיע לצעירים האלה שמרימים את העיר וללא ספק בונים את דור העתיד של עולם התקשורת ברחובות. שאפו!

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן