news08.net/ads.txt

דותן שרגא בן ה-9 מ’מכבי לוד’ הפך לכוכב חדש במועדון הבדמינטון

גאווה ספורטאית ללוד: ביום שבת האחרון נערך באולם הספורט של יהוד (הכולל 9 מגרשי בדמינטון), סבב ראשון של תחרות ליגה אישית לנוער עד גיל 15, זאת לאחר הפסקה ארוכה בפעילות תחרותית של איגוד הבדמינטון בישראל עקב הקורונה.

התחרות פתוחה לילדי כל הארץ בשיטת בתים לפי דירוג השחקנים. בית ראשון דירוג 1-8, בית שני דירוג 9-16, בית שלישי דירוג 16-24 וכן הלאה. דותן שרגא בן ה-9 מהעיר לוד (אשר זכה בשנה החולפת בתואר סגן אלוף ישראל עד גיל 11), השתתף בבית שלישי בו כל הילדים גדולים ממנו בגיל ובפיזיות.

“דוד מול גוליית” היה התסריט בגמר. דותן הקטן שיחק מול יואב אקשטיין בן ה 13 ממודיעין. לפני תחילת המשחק הקהל שצפה, חשב שהמשחק הוא לפרוטוקול בלבד עם תוצאה ידועה מראש. כבר בתחילת המערכה, דותן הכתיב את הטון להפתעת כולם! הוא ביצע את התוכנית הטקטית שהכין מראש עם המאמן, ותקף ללא הרף בחולשות היריב. בסיום התחרות, דותן עמד בראש בית 3, כאשר בסבב הבא, יעלה לבית 2 ויחשב בדירוג 8-16 הראשונים עד גילאי 15 והוא עוד לא בן 10.

דותן צלח את כל המשחקים, ללא איבוד מערכה. הוא מתאמן במכבי לוד כמעט שנתיים, כאשר האימון כולל 5 פעמים בשבוע ומתכונן לאליפות הארץ בתחילת חודש הבא. ניתן לומר, שמתחיל עידן חדש של כוכב זוהר תחת שמי לוד.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן