דיווח: תושבת גן יבנה אובחנה כחולה בנגיף הקורונה; להלן המקומות בהן ביקרה

תושבת גן יבנה  אובחנה כחולה בנגיף הקורונה על ידי משרד הבריאות, ונמצאת תחת השגחה רפואית וכל משפחתה נמצאת בבידוד מוחלט על פי הכללים. כרגע מתבצעת חקירה אפידימיולוגית בכדי לבדוק היכן שהתה, יחד עם זאת ומטעמי ביטחון, לאור כך שהחולה ביקרה ביום רביעי (11.3) בקניון פרנדלי במרפאת כללית בסוף יום עבודתה, כאשר במקום נכחו רק רופאה ועובדת מרפאה, ללא קהל נוסף, הוחלט להכניס את הרופאה והעובדת לבידוד.

בשל כך, מרפאת המגינים תהיה סגורה ותתאחד עם המרפאה ברחוב הרצל, שירותי המרפאה יינתנו ברחוב הרצל. המרפאה תעבור חיטוי ולאחר מכן ייבחנו צעדים לפתיחתה מחדש.

בנוסף, משיחה שקיים ראש המועצה עם מנהלת הסופר פארם בפרנדלי גן יבנה, מתברר כי החולה ביקרה במקום בין השעות 19:00-19:20, ולכן 2 עובדים נכנסו לבידוד. הנהלת הקניון דואגת לחיטוי הסופר פארם ולבדיקה במצלמות האבטחה לגבי מיקומה.

דרור אהרון: “אנו פועלים על פי הנחיות משרד הבריאות, באחריות וברצינות. אנו נמצאים בקשר עם משרד הבריאות ונעדכן בפרטים בהמשך ככל שיהיו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן