דיל שלח את נציגי רחובותי למו”מ הקואלציוני: “ימים של פייק ניוז”

היו ימים דיל ומלול

מתן דיל, סגן ראש העיר היוצא, שצבר 11,069 קולות בוחרים בבחירות האחרונות והצהיר כי יכהן בחמש השנים הבאות באופוזיציה שלח נציגים מטעמו אל המשא ומתן הקואליציוני בכדי לראות האם אפשר לגשר על הפערים אולם לאחר הפגישה מסר כי: “ימים של פייק ניוז ברחובות. כצפוי, שוב הליכוד הוליכו אותנו ואתכם שולל. אכן קראו לנו לפגישת משא ומתן (אחרונים) ובה הציעו לנו את השאריות שנותרו בהצעה שמביישת אותנו ואת 11,069 תושבות ותושבי העיר שבחרו בנו. הליכוד יצאו בהצהרות לציבור באמצעות התקשורת על התיקים אותם אנחנו עתידים לקבל כאשר “הסוכריה” (כך זה הוצג בתקשורת) היא אחריות על רשת חוויות.

דיל הוסיף: “ושוב, כמובן, שיקרו ולא הציעו את זה בפגישה, כך גם עם תיק הספורט שהשמיטו מההצעה. הצהרנו כבר בראשית הפגישה שהשכר עבורי לא יהווה מכשול. בחרתי בשירות הציבורי כדי לשרת את תושבי רחובות ולא כסידור עבודה. סיעת רחובותי בראשותי התחייבה לאורך כל הדרך שלא תיכנס לקואליציה בלי שתקבל את הכלים והסמכויות לבצע מהפכה שהציבור כל כך צמא לה ובין היתר בתחומי החינוך והספורט. הבטחנו לציבור – ונקיים. לדאבוני לא היה לי צל של ספק שכך יהיה ולכן הצהרתי טרם קביעת הפגישה – אנחנו בוחרים באופוזיציה. בישיבת המועצה הקרובה אסביר לציבור מדוע בחרנו כך. לצערי המידע שהגיע לידינו במהלך הבחירות ולאחריהן לא הותיר כל ספק”

בכיר בסיעת הליכוד אמר כי: “במו״מ שהתקיים שמתן דיל אפילו לא טרח להגיע אליו, הוצעו לסיעת רחובותי ה״שאריות״ הבאות : תיק שפע, תיק חזות העיר, קליטה, תחבורה ותשתיות תחבורתיות, רישוי עסקים, פיתוח בר קיימא. כסיעה שהובילה קמפיין של ״יותר ניקיון, סברנו שיקפצו על תיקי שפע וחזות העיר, כמו כן קליטה ותחבורה הולמים את רצונותיהם של חברי הסיעה הנוספים ופיתוח בר קיימא ראוי לירוקים שהצטרפו לרחובותי! אלו התחומים שבמסגרתם ביקשו לבצע את ה״מהפכה״ והנה יצא המרצע מן השק, אם אין סגנות בשכר – יש אופוזיציה. בכל אופן יש חברי מועצה רבים שחושקים בתיקים הללו”.

עדכון, 16.11

בהודעה רשמית שנמסרה הבוקר (שישי) נכתב : “אנו שבים ומדגישים כי מו’מ קואליציוני אינו מתנהל באמצעות ספינים תקשורתיים. כלל הסיעות, ובכללן סיעת רחובותי, קיבלו הצעה הוגנת ושקולה להצטרפות לקואליציה המתגבשת. בפגישה סוכם כי נציג הסיעה יעביר תשובה עד ליום ראשון הקרוב”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן