news08.net/ads.txt

דימונה: רונן ירמיהו ממשיך להסתבך

נמשך מאבק משטרת ישראל בארגוני הפשיעה

ימ”ר ת”א פענחה אירוע חמור של ירי לעבר רכב של בכיר בשב”ס בכדי להלך עליו אימים ולסחוט באיומים תנאי כליאה משופרים לעבריינים

חקירה של היחידה המרכזית (ימ”ר) במחוז תל אביב, הובילה לפענוח תיק חמור של ירי לעבר רכבו הפרטי של קצין שב”ס בכיר המתגורר בקריית אונו, במסגרת מהלך נקמה של עבריינים שביקשו להעביר מסר על תנאי כליאתם בבית מעצר במרכז הארץ.

במסגרת החקירה נעצר אחמד דין בן 26 תושב יהוד, בחשד לביצוע הירי, ושני חשודים המוחזקים במעצר על תום ההליכים בתיק רצח מתנהל, דור יוסף בן 28 תושב ר”ג ורונן ירמיהו בן 25 מדימונה.

אירוע הירי התרחש ב-2/11/22 בקריית אונו, כאשר סמוך לשעה 21:03 נורו מספר יריות לעבר רכבו הפרטי של קצין השב”ס, בשעה שהרכב עמד בחנייה. הירי התרחש כאשר קצין השב”ס שהה בחופשה מחוץ לישראל, וכתוצאה מהירי נגרם נזק לרכב.

על פי ההערכה, הסיבה לירי היה עימות בין מספר עבריינים לאנשי שב”ס, סביב תנאי כליאתם בבית מעצר של השב”ס במרכז הארץ, וכן בניסיון לסחוט באיומים תנאי כליאה טובים יותר. במסגרת החקירה הצליחו לשחזר חוקרי הימ”ר את מסלול החשוד בירי, ואת הפעולות שקדמו לאירוע.

עם הבשלת החקירה הסמוייה נעצר בחודש שעבר החשוד בירי, והועבר לחקירה, וכן שני החשודים הנוספים. השבוע, עם מיצוי פעולות החקירה הוגשה הצהרת תובע בדבר בכוונה להגיש נגדו ונגד שני המעורבים הנוספים כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

צילום: דוברות המשטרה ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן