news08.net/ads.txt

דין מירושניקוב הרצה לתלמידי אורט יצחק רבין

בשבוע שעבר התקיימה בבית הספר אורט על שם יצחק רבין בגן יבנה הרצאה מיוחדת ומעוררת השראה של שחקן הטלוויזיה, דין מירושניקוב, שכיכב בסדרות וסרטים כמו תאג”ד, פול מון, השמיניה, גולסטאר ועוד.מירושניקוב קיים הרצאה בלתי נשכחת לשכבות כיתות י”א-י”ב בבית הספר במהלכה חלק עם התלמידים את סיפורו האישי כילד דחוי שזכה ללעג ולבוז על רקע השונות שלו. דין סיפר מה עובר בנפשו של ילד בן 9 שעולה לארך מאוקראינה, על ההסתגלות שלו, הקשיים והמסע לזהות הישראלית דרך הגיוס לשייטת 13 והפציעה במשלך פעילות מבצעית ששינתה את תפיסת חייו. התלמידים השתתפו, שוחחו עמו והתרגשו מאד.

מנהלת בית הספר, דלית כהן:“התוכנית החברתית של תלמידי בית הספר כללה שמיעת הרצאות ערכיות ומוסריות. דין כלוחם וכעולה, הגשים את החלום הציוני ושילם בדרך מחיר יקר והיום הוא אזרח גאה בזהות היהודית שלו ובהישגיו. הילדים הפיקו ערך רב משמיעת סיפורו”.

צילום: מועצת גן יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן