news08.net/ads.txt

דירקטוריון נמל אשדוד אישר את ההסכמות עם ההסתדרות לקליטה מיידית של 40 עובדים זמניים נוספים

דירקטוריון חברת נמל אשדוד והנהלתו יחד עם ההסתדרות ומשרד התחבורה, פועלים במרץ בשנה האחרונה במספר אפיקים להביא לפתרון המשבר. לפני כחודשיים קלטו בנמל אשדוד כחמישים עובדים זמניים לעד חצי שנה, אשר מתגברים את מחלקת התפעול ומסייעים בצמצום התור התפעולי הקיים. מאמצים אלה נותנים את אותותיהם וכבר כעת חלה ירידה של כ-50% בתור התפעולי. על מנת להמשיך ולפעול לטובת הנושא, ובהמשך לאישור הדירקטוריון, חתמו ההסתדרות ונמל אשדוד על קליטת 40 עובדים זמניים נוספים.

במהלך התקופה האחרונה התקיים משא ומתן מתמשך בין ההסתדרות ונמל אשדוד סביב הסוגייה ודרכי ההתמודדות עמה. לאחר בחינת החלופות השונות, תוך התחשבות בכלל הגורמים, ולאחר שקליטת העובדים הזמניים הקודמים נשאו פרי, הגיעו ההסתדרות ונמל אשדוד להסכמה שתאפשר קליטת 40 עובדים זמניים נוספים לטובת המאמץ. המתווה כולל גיוס מידי של 40 עובדים זמניים חדשים, שיועסקו לתקופה מוגבלת של עד שישה חודשים.

אורנה הוזמן בכור, יו”רית דירקטוריון נמל אשדוד, ציינה:”לאורך כל התקופה הדגשנו כי קליטת כוח אדם זמנית של 100 עובדים תסייע להביא לפתרון המשבר הפוקד את נמלי הארץ והעולם. אני שמחה לראות כי המהלך האחרון שקידמנו בשיתוף פעולה עם ההסתדרות ומשרד התחבורה נותן את פירותיו ואנו עדים לירידה עקבית במספר האוניות הממתינות. אנו מאמינים כי מימוש תוספת כוח האדם הנוסף, ימשיך ויצמצם את התור התפעולי. טובת הכלכלה והמשק הישראלי עומדת מעל לכל וכנמל הגדול בישראל אנו שמחים להיות שותפים מובילים בהבאת הפתרון לעומסים בנמלי ישראל”.

שיקו ז’אנה, מנכ”ל נמל אשדוד, הוסיף: “מדובר בהסכם הכרחי שמביא בשורה ללקוחות הנאמנים שלנו ואני מברך את כל הצדדים שנרתמו למהלך. לאחר שנוכחנו לראות כי תגבור כוח האדם הגדיל באופן משמעותי את התפוקות, אנו מצפים כי לאחר קליטת העובדים הנוספים, נוכל להביא לפתרון המצב, לטובת כלל הגורמים. הנהלת נמל אשדוד עושה כל שביכולתה, מתוקף היותה נכס אסטרטגי משמעותי למשק ולכלכלה הישראלית, בכדי לשוב ולהציע ללקוחות שירות בסטנדרט הולם. אנו תקווה כי כעת, עם חתימת ההסכם, נוכל להקל באופן משמעותי על העומס שנבע מהמתנות האניות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן