news08.net/ads.txt

דירקטוריון נמל אשדוד הודיע על השקעה ב-4 סטארטאפים

דירקטוריון נמל אשדוד הודיע על השקעה של של כ-4.5 מיליון ₪,  באמצעות קניית טכנולוגיות וחתימה על הסכם תמלוגים, בארבעה סטארטאפים, הפועלים במסגרת החממה הטכנולוגית אשר הוקמה על ידי הנמל. החממה הטכנולוגית בנמל הוקמה במסגרת אסטרטגיית החדשנות של הנמל. מאז הקמתה, בשנת 2021, מלווה החממה למעלה מ- 60 סטארטאפים בתחומים שונים, ביניהם תפעול, לוגיסטיקה, סייבר, בטיחות ועוד. 

רועי אברהמי מנהל מערך  החדשנות בנמל מציין שארבעת הסטארטאפים נבחרו בקפידה בתום פיילוט שארך כחצי שנה בממוצע, במסגרתו הטכנולוגיות שפיתחו הוטמעו בעבודת הנמל. חברת SPINFRAME  המפתחת טכנולוגיה ייחודית של מערכות צילום אוטומטיות בשילוב טכנולוגית AI לזיהוי נזקים של מכוניות היורדות מהאונייה ללא עיכובים; חברת ENWIZE  המפתחת טכנולוגיה של מציאות רבודה ומדומה לאימון צוותי התפעול המסייעת למניעת טעויות וליצירת סביבת עבודה בטוחה;  חברת   2.0 CYBER המפתחת טכנולוגיה למניעת התפשטות התקפות סייבר בתוך הרשת הארגונית; חברת CYBERVIEW אשר פיתחה פלטפורמת ניהול אבטחת מידע באופן שוטף ואפקטיבי.

יו”ר דירקטוריון נמל אשדוד, אורנה הוזמן-בכור, מסרה כי: “חברת נמל אשדוד רואה בהשקעה ביזמות טכנולוגית מהלך אסטרטגי, במטרה להמשיך ולהוביל את תחום החדשנות בתחום הנמל והתעבורה הימית, הן על מנת לשפר את היכולת התחרותית והטכנולוגית שלנו והן על מנת לענות לאתגרים הגלובליים איתם מתמודדים נמלי העולם כולו. אנו סמוכים ובטוחים כי השקעה זו תניב תוצאות מיטביות עבור הנמל, המשק הישראלי, וגם מערכת הנמלים הבינלאומית”.

רועי אברהמי, מנהל מערך החדשנות בנמל אשדוד, הוסיף: “אנו מברכים את הסטארטאפים שנבחרו להעמקת הפעילות המשותפת ורואים בכך הזדמנות משמעותית לקידום הטכנולוגיות בתחום הימי, בישראל ובעולם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן