news08.net/ads.txt

די לאלימות כלפי נשים| העיריות שיוצאות נגד המאבק בשלל תוכניות

אלימות אשה

רחובות, נס ציונה, מזכרת בתיה,רמלה ועוד, הן רק חלק מהערים שיוצאות נגד המאבק באלימות נגד נשים. אותן עיריות מציעות מגוון תוכניות, ביניהם סיפורים אישיים של נשים, הצגות ומופעים בהן הנשים לוקחות חלק.

אלימות אשה

ראש עיריית נס ציונה,שמואל בוקסר, כתב בחשבונו הפרטי בפייסבוק: “היום בערב נציין את המאבק החשוב ונאמץ לכמה רגעים את המספרים הגואים והבלתי נתפסים של היקף התופעה. התוכנית העירונית שאנו מקפידים עליה נועדה לוודא שהמאבק באלימות כלפי נשים ישאר במודעות האישית והקהילתית שלנו. אנחנו כאן להשמיע את קולן של אלו שאינן מסוגלות להשמיע, אנחנו כאן להשמיע את הזעקה של אלו שכבר לא עמנו. בעיר פרסמו שהיום בערב בשעה 19:00, באשכול הפיס יערך סאטירה חברתית בשם “אחת מעשר”, במעמד ראש העיר.

גם ראש עיריית רמלה,מיכאל וידל,יצא למאבק ורשם: “יש למגר את האלימות המזעזעת כלפי נשים, די לאלימות, די להסתיר. מפסיקים לשתוק, רק אם נתיר את קשר השתיקה והפחד, ניתן יהיה להציל עוד ועוד נשים ממעגל אלים ואכזרי, נמשיך לפעול למען מיגור התופעה הנוראית הזו”.

ומחר בתאריך ה-26.11 בשעה 19:00 בהיכל התרבות ויצמן יערך הצגה בשם “הגט”, אשר מביא את סיפורה שגילתה את החיים עם אהוב ליבה איתו התחתנה, הפכו בן רגע לגיהנום בדרך ללא מוצא.

בנוסף מועצת הנשים של מזכרת בתיה מזמינה את הציבור (מעל גיל 16) למופע ״גופך הפקר״ – במה לנשים אמיצות ששוברות את מעגל השתיקה. מחר (26/11), בשעה 20:00, במרכז הקהילתי ״מפגשים״ – כרטיסים אחרונים ניתן לרכוש באמצעות הקישור המצורף http://tinyurl.com/y3fn4zlh

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן