news08.net/ads.txt

דלה ימפולסקי הצטרף למכבי שעריים – חתם לעונה אחת; הקשר איתי הברי הוחתם לשתי עונות

דלה ימפולסקי, יאייש את עמדת הקשר בהרכבה של מכבי שעריים בעונה הבאה. הניגרי בן ה-31, עלה לישראל בגיל 8 לאחר שאימו היגרה שלוש שנים קודם לכן והתחתנה עם יליד ברית המועצות שמתגורר בארץ, ממנו קיבל את שם המשפחה “ימפולסקי”.

הוא החל את דרכו המקצוענית בישראל בקבוצת גדנ”ע יהודה ולאחר מכן עבר לקבוצת הנערים של בני יהודה תל אביב. בעונת 2004/2005 שיחק בקבוצת הנערים של מכבי נתניה ובעונה לאחר מכן כבר שיחק בקבוצת הנוער וכן ערך מספר משחקים במדי הקבוצה הבוגרת. שערו הראשון בבוגרים הובקע בהופעת הבכורה שלו בליגה, במשחק מול מכבי פתח תקווה בעונת 2006/2007.

ביולי 2011 חתם ימפולסקי במכבי חיפה. במשחק הבכורה במדיה נכנס כמחליף במוקדמות ליגת האלופות מול בוראץ, בישל שער וגם הבקיע. שבועיים לאחר מכן, נכנס שוב כמחליף במוקדמות ליגת האלופות מול מאריבור וכבש את שער הניצחון (1-2). את הופעת הבכורה שלו בליגת העל במדי מכבי חיפה ערך בניצחון 1-4 על קבוצתו לשעבר, מכבי נתניה. בתום העונה הבקיע שער שוויון זמני בגמר גביע המדינה, בהפסד הקבוצה 2-1 להפועל תל אביב. בעונתו השנייה בקבוצה חל פיחות במעמדו. הוא שותף בתשעה משחקי ליגה בלבד, ובתום העונה שוחרר מהקבוצה.

בספטמבר 2013 חתם ימפולסקי לעונה אחת בהפועל חיפה, תמורת חוזה של 90 אלף דולר. במשך העונה בהפועל חיפה שותף ימפולסקי ב-18 משחקי ליגה, ובסיום העונה שוחרר מהקבוצה. באוגוסט 2014 חתם לעונה אחת בהפועל רעננה. בתום חוזהו, ירד ימפולסקי לליגה הלאומית כאשר חתם בקבוצת הפועל בני לוד. בסוף עונת 2015/2016, לאחר שהתקשה למצוא את מקומו בהרכב של בני לוד, חתם בסקציה נס ציונה מליגה א’. בדצמבר 2017 חתם בהפועל עירוני בקה אל גרבייה מליגה א’.

ימפולסקי שיחק בכל נבחרות הנערים והנוער של ישראל, ואף ערך שתי הופעות בנבחרת הצעירה. למרות זאת מעולם לא שיחק בנבחרת ישראל הבוגרת. כעת כאמור, הוא חתם במדי שעריים, לה כוונות ברורות: להחזיר את המועדון למקומו הטבעי.

*איתי הברי עם הנהלת שעריים, בחתימה אשתקד (ארכיון)

הקשר איתי הברי חתם לשתי עונות נוספות

הברי בן ה-23 הגיע באוגוסט אשתקד במועדון לאחר ששיחק במדי מכבי יפו והפועל מחנה יהודה, באמצעות סוכנו גיא וייס. לאור הצלחתו והשתלבותו במועדון, הוחלט להחתימו לשתי עונות נוספות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן