news08.net/ads.txt

דמות להערצה: טקס הוקרה לפרופ’ נגה קורנפלד מגדרה בעקבות מחקריה פורצי הדרך

מועצת  גדרה ומרכז אופק ערכו ערב הוקרה חגיגי במיוחד לציון קבלת אות עמית הכבוד של פרופסור נגה קורנפלד שור על מחקריה פורצי הדרך בתחום איכות הסביבה ושמירת הטבע מטעם המרכז האקדמי רופין. פרופ’ שור, מדענית ראשית במשרד להגנת הסביבה חברת מועצה לשעבר בעלת שם עולמי בתחומי הסביבה והאקולוגיה. מחקריה עוסקים בהשפעת הסביבה על בני האדם ובעלי החיים ובנוסף, העמידה מחקרים מרשימים נוספים בנושאים כמו התחממות גלובלית, זיהומים סביבתיים, שמירה על המגוון הביולוגי ועוד.

בערב ההוקרה, בו השתתפו סגן ראש המועצה סהר רווח וסגן ראש המועצה עו”ד יקותיאל תנעמי, משפחתה של פרופ’ שור, תושבות ותושבים, הוענק לפרופ’ נגה קורנפלד שור תעודה לאות הערכה על עשייתה רבת השנים למען קהילת גדרה, על מחקריה פורצי הדרך לאורך השנים ועל תרומתה הרבה. בסיום הטקס פרופ’ נגה שור הרצתה בנושא “ישראל בשנת 2030 – פיתוח בר קיימה”, הרצאה מרתקת שהעלתה שאלות לגבי עתיד הסביבה והאחריות האישית של כל אחת ואחד מאיתנו לעתידה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן