news08.net/ads.txt

דניאל גוייכמן בן ה-16, תושב קריית עקרון ותלמיד ב”דה שליט” ברחובות, זכה במדליית ארד באליפות הטקוואנדו הבינלאומית שנערכה בקפריסין

דניאל גוייכמן בן ה-16, תלמיד כיתה י”א מתיכון דה שליט ברחובות, זכה במדליית ארד באליפות הטקוואנדו הבינלאומית שנערכה בקפריסין בסוף השבוע האחרון.

מאות ספורטאים מכל העולם לקחו חלק בתחרות ובתום סבב התחרויות דורג גוייכמן מקרית עקרון במקום השלישי והמכובד, עם מדליית ארד. המאמנים של גוייכמן הם יחיעם שרעבי ורומן רוסינוב ממועדון הספורט ״שרעבי אומנויות לחימה״.

חובב צברי, ראש מועצת קריית עקרון מסר: “אני גאה ונרגש על הזכייה. זהו בהחלט כבוד עבור קרית עקרון. גוף בריא בנפש בריאה הוא אחד מאותם עקרונות אשר מנחים אותנו מידי יום ואני שמח כי המגמה של עיסוק בספורט רק עולה כל הזמן. אני שולח את ברכתי לדניאל זהו כבוד גדול עבור משפחתו ועבור קרית עקרון”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן