news08.net/ads.txt

דניאל פרץ פרש; גלית אל-חי מונתה למנהלת מאוחדת בגן יבנה

גלית אל-חי מונתה למנהלת המרכז הרפואי של מאוחדת ‘העצמאות’ בגן יבנה, זאת לאחר פרישתו לגמלאות של דניאל פרץ, מנהל המרפאה ב-32 השנים האחרונות.

אל-חי, נשואה ואם לשלושה, בעלת תואר ראשון במדעי הרוח והחברה, עם מומחיות בהתנהגות ארגונית, הנה עובדת מאוחדת מזה 34 שנה. היא החלה כמרכזנית, בהמשך עבדה כמזכירה רפואית, מקדמת בריאות אזורית, ניהלה בהצלחה את מרפאת מאוחדת בקריית מלאכי. לאחר מכן מונתה למנהלת מערך התפתחות הילד באשדוד ולמנהלת מרפאת הילדים ב’אבן עזרא’, בהתאמה.

“אני גאה להגיע למאוחדת בגן יבנה ורואה בתפקיד אתגר גדול”, אמרה אל-חי. “מטרתי היא להמשיך את פועלו של דניאל פרץ ולשים את המטופלים במרכז הפעילות שלנו, לתת להם את כלל השירותים להם הם זכאים בצורה המיטבית ולשים דגש על המהפכה ההיברידית שמובילה מאוחדת בשנים האחרונות לרבות שימוש נרחב יותר ברפואה הטכנולוגית, החוסכת זמן יקר וטרטור למטופלים – מחד ומשפרת את השירות – מאידך”.

יוכי מאיר, מנהלת מרחב אשדוד, אמרה: “לאחר כל כך הרבה שנים של עשייה, דניאל פרץ ייחסר לנו מאוד. מדובר באישיות אהובה על כלל המטופלים ללא יוצא מן הכלל וכולנו מאחלים לו בהצלחה בדרכו החדשה, עם פרישתו לגמלאות. גלית אל-חי מגיעה לתפקיד החדש עם מוטיבציה ומרץ להוביל את מרפאת ‘העצמאות’ בגן יבנה. עם יכולותיה הכבירים, אין לי ספק כי תצליח לעמוד באתגרים המצפים לה ותבצע את תפקידה בצורה הראויה ביותר לרווחת מטופלי מאוחדת ביישוב”.

מרפאת ‘מאוחדת – העצמאות’ בגן יבנה הינה מרפאה בוטיקית המציעה מגוון שירותים לרבות רפואה ראשונית ורפואת מומחים הניתנים על ידי ד”ר צי’מין גבריאל (מומחה ברפואת משפחה), ד”ר גוסק ולנטינה (רופאת ילדים), ד”ר יושיביב אלבינה (רופאה כללית), ד”ר פרנק רפאל (רופא ילדים), ד”ר כץ גנאדי (גסטרו), ד”ר מרסר אנדרס (רופא עור), רעות סוסוביץ (דיאטנית).

כמו כן, במרפאה ניתנים שירותי בית מרקחת בימים א’-ו מ-7:30 ועד 12:30, ובימים א’, ג’, ה’ מ-16:00 ועד 19:15; שירותי מעבדה על ידי הדוגמת מאיה שער בימים א’-ה’ מ7:00-9:00; שירותי אחיות בהובלת האחות האחראית ילנה סעידי בימים א’-ו’ בין 8:00-12:00 ובנוסף בימים א’,ג’, ה’ בין 16:00-19:00; טיפת חלב בהובלת האחות ג’ני ברון וטניה אבזייב (הכוללים ליווי הריון, ייעוץ גנטי, חיסונים לילדים, ביקור ראשון ומעקב גדילה וכיוב’).

לרשות מטופלי מאוחדת בגן יבנה שירותי מומחים נוספים במרפאת מאוחדת ‘פרנדלי’: כירורג-ד”ר לרנר איגור, אורטופד-ד”ר שבידנקו ויקטור, רפואת נשים-ד”ר שפרברג אנטולי, אורולוג-ד”ר סטפנוב יבגני ו-א.א.ג-ד”ר אולבסון יוליאן. מאוחדת גן יבנה – העצמאות: טל’ 08-8687111, 08-8687102, רחוב העצמאות 8, תורים ניתן להזמין בכל שעה במוקד 3833*, באפליקציה ובאתר מאוחדת. פניות מקוונות ניתן להפנות למנהלת המרפאה במייל: [email protected]

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן