דנית גרינברג נבחרה כשגרירת המותג “דנון תכשיטים”

דנית גרינברג נבחרה כשגרירת המותג “דנון תכשיטים”. גרינברג תקבל מאות אלפי שקלים לשנת 2022. מדובר בפעם הראשונה שהמותג הישראלי מוביל מהלכים אסטרטגים ודיגיטליים עם שגרירה. במסגרת החוזה תוביל גרינברג את הקמפיין הדיגיטלי של דנון תכשיטים, בהמשך תייצר קולקציות קפסולה על שמה ותככב בפרסום המותג.

כמו כן, גרינברג, כשגרירה תשיק בקרוב קולקציית תכשיטים משותפת עם מעצבי התכשיטים של דנון  שתכיל 35 תכשיטי אופנה טרנדים ומגוונים: שרשראות, צמידים, עגילים וטבעות, מצופים זהב 24 קראט או כסף טהור. חלק מהפריטים בקולקציה משובצים בפנינים טבעיות, או באבני קריסטל יוקרתיות של סברובסקי. לדבריה: “החיבור עם דנון מתבקש, ידוע שאני חובבת תכשיטי אופנה וזהו מותג שמייצג את הערכים שאני מייצגת: אופנה, לייף סטייל, איכותעדכניות והכי חשוב ישראלית כחול לבן. אני שמחה להיות חלק ממשפחת דנון וצופה לנו הצלחה משותפת”.

לדברי גל דנון מחברת  דנון תכשיטים: “בחרנו בדנית גרינברג כחלק מפעילויות משמעותיות שהמותג מתכנן לשנת 2022,  הפונה לקהל יעד המבין ואוהב אופנה כמו פשניסטיות, אנו בטוחים שגרינברג המייצגת את ערכי המותג, תסייע ביצירת עניין רב להשקות החדשות ולפעילויות שנערוך השנה הקרובה”.

גרינברג, יוצרת תוכן בתחום הלייף סטייל ונחשבת כיום לכוכבת מצליחה מאוד ברשתות החברתיות, עם  מאות אלפי עוקבים באינסטגרם. דנית מתקשרת מגוון תכנים בינהם: מתכונים עם השיר הידוע “אשת חייל”, בדיחות קומיות בנושא עיין רעה, מתן תחזית יומית למזג אוויר וכל זאת בצורה קומית ומצחיקה. בשנתיים האחרונות דנית הכירה את ארוסה הנוכחי איש העסקים ברק חקמט (29) והשניים צפויים להתחתן באפריל הקרוב.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן