news08.net/ads.txt

דפיברילטורים הוצבו בבתי כנסת בעיר – יוזמת יו”ר המועצה הדתית בשיתוף מד”א

יוזמה חשובה ומבורכת של המועצה הדתית באילת:

שמונה מכשירי החייאה יוצבו בבתי כנסת בעיר – במסגרת פרוייקט “הצלת חיים” של המועצה הדתית אילת בהובלת  יו”ר המועצה הדתית, חיים עמר ומד”א.

חלוקת מכשירי ההחייאה התבצעה בטקס רב רושם שהתקיים בתחילת השבוע ולאחריו נערך קורס עזרה ראשונה מיוחד במהלכו למדו גבאי בתי הכנסת לתפעל את המכשיר בשעת חירום.

“בכל 60 שניות שחולפות ללא טיפול מרגע תחילתו של אירוע לבבי, פוחתים סיכויי ההישרדות של החולה ב 7-10% וככל שמתן מכת חשמל מתרחש מהר יותר, הסיכוי של החולה לחדש את פעילות הלב גדל” הסבירו במד”א.

חיים רבים כבר ניצלו ברחבי הארץ באמצעות מכשירי הדפיברילטור של מגן דוד אדום. למעשה, המכשיר נותן מכות חשמל על פי הצורך, מכתיב את קצב ההחייאה, ומספק הוראות הפעלה קוליות וחזותיות ברורות. במקביל, המפעיל מקבל הנחיות נוספות מהחובשים והפראמדיקים במוקד, צוותי מד”א מקבלים פרטים על המטופל עוד בדרכם למקום האירוע.

חיים עמר הודה למנהל מד”א אילת, גבי בריבו ולפארמדיק אריאל אלבז שהיו שותפים ליוזמה להצבת מכשירי ההחייאה במתקני הדת באילת: “מדובר ביוזמה שלא ניתן לתאר את חשיבותה ואשר עשויה להוות ברגע האמת את ההבדל בין חיים למוות. הדפיברילטורים שהוצבו בבתי הכנסת הם התחלה של מיזם שיתרחב ויגדל לכל מבני הדת בעיר ומתקני המועצה בהם מתקיימת קבלת קהל ופעילות ע”י המועצה. כל אלה נעשים מתוך מטרה מקודשת אחת, והיא שבכל מקום בעיר ניתן יהיה להושיט סיוע מציל חיים עד להגעת צוותי מד”א למקום”.

מנהל תחנת מד”א אילת, גבי בריבו: “אנו גאים לחנוך מכשירים מצילי חיים, במסגרת פרויקט ‘הצלת חיים’ של המועצה הדתית להצבת מכשירי הדפיברילטור ברחבי העיר. המכשיר, אשר הוצב למען המתפללים, עתיד לשפר עוד יותר את המענה הרפואי ולהציל חיים בעת חירום, גם ע”י עוברי אורח ללא רקע בתחום הרפואה. אנו מודים למועצה הדתית ולעומד בראשה על הסיוע ושיתוף הפעולה למען התושבים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן