news08.net/ads.txt

דקל ששונקר הורשע במספר עבירות אונס וביצוע מעשים העלולים להפיץ את מחלת האיידס

בית המשפט קיבל את עמדת הפרקליטות לפיה הנאשם פעל באופן שיטתי להפצת המחלה תוך ביצוע עבירות מין קשות במתלוננות

מזעזע!!! שופטי בית המשפט המחוזי בבאר שבע נתן זלוצ’ובר, דניאל בן טולילה וטל לחיאני שוהם, הרשיעו היום את דקל ששונקר בחמש עבירות אונס, בעבירת אינוס קטינה, במספר עבירות של מעשה מגונה, מעשה מגונה במרמה, ניסיון למעשה מגונה בכח, קבלת דבר במרמה, מעשה העלול להפיץ מחלה ושלוש עבירות של ניסיון למעשה העלול להפיץ מחלה.

כזכור, דקל ששונקר בן ה-34 מדימונה, ניצל נשים שהכיר ברשתות החברתית וביצע בהן עבירות מין חמורות, כל זאת תוך חשד להפצת מחלת האיידס.

ששונקר נהג לפרסם פוסטים באמצעות פרופילים פיקטיביים ברשתות החברתית, בהם באמתלות שונות הוא חיפש לכאורה ליצור קשר עם נשים, תוך שהוא מכוון לנשים בעלות מצב סוציואקונומי נמוך.

לאחר יצירת הקשר הראשוני, הוא פיתה את אותן נשים למפגשים עמו בעבור תשלום עבור שירותיהן, ובשלב זה כאמור ביצע בהן את העבירות.

ששונקר המשיך לקיים יחסי מין לא מוגנים לאחר שמספר רופאים הבהירו לו כי הוא נשא HIV. למרבה המזל, אף אחת מהמתלוננות לא נדבקה ממנו.

בתום הדיון ציינה עו”ד מורן גז, מפרקליטות מחוז דרום (פלילי) שניהלה את התיק:

“בית המשפט קיבל את עמדת הפרקליטות לפיה הנאשם פעל באופן שיטתי להפצת המחלה תוך ביצוע עבירות מין קשות במתלוננות. מדובר במתלוננות שרובן מוחלשות כלכלית ונפשית ואחת מהן אף הייתה קטינה במועד ביצוע העבירות בה. במקרה זה מלבד ההתמודדות עם השלכות האונס, נאלצו המתלוננות להתמודד גם עם החשש כי הן נושאות את נגיף האיידס בעקבות מעשיו של הנאשם. בית המשפט השמיע היום את קולן של המתלוננות שלא פעם קולן לא נשמע. אנו תקווה כי הכרעת הדין תסייע למתלוננות להתחיל ולשקם את חייהן.”

◼️ לקבוצת חדשות דימונה, מצפה רמון וים המלח בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות באר שבע והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: סינק - משרד המשפטים | תמונה - שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מישהי
מישהי
13 days ago

250 שנות מאסר בבידוד מוחלט הוא חייב.

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מישהי
מישהי
13 days ago

250 שנות מאסר בבידוד מוחלט הוא חייב.

דילוג לתוכן