news08.net/ads.txt

דרבוקות ומאות פעילים בקריאות ״ביבי מלך ישראל״ | סיכום כנס הבחירות בלוד

״ערב מחשמל״. כך תיארו רבים מתושבי העיר לוד שנכחו בכנס מפלגת הליכוד בראשות רה״מ בנימין נתניהו הערב (שלישי) ברחוב קפלן שבלוד. 

נתניהו תהה לעצמו בתחילת הערב שהוא יפגין את כישוריו ויסחף את הקהל בדבריו. אך יאיר רביבו, ראש העיר, היו תוכנית אחרות ודאג להעלות לבמה את תושבת העיר לוד שהקדישה עבור רה״מ את השיר ״תפילה״ של עפרה חזה.

לאחר מכן, רביבו דאג לציין שעל המערכת הפוליטית לדאוג מכיוון שהעם ידאג ותושבי לוד בפרט להגיע לכל המוסדות בארץ ולשים בפתק את מפלגת הליכוד.

נתניהו המשיך את הערב, והסביר לנוכחים במקום את ה״לינץ׳״ שהוא עובר כראש ממשלה ועל בני משפחתו ״אשתי סופגת כל כך הרבה״, והרעיף מחמאות לקהל הרחב על ההזדמנות שנתנה לו להמשיך בתפקיד רה״מ.

נתניהו המשיך להכביר במילים על השגיו בענפים השונים הן בבריאות, הן בגז, חקלאות וכלכלה. ״אנחנו מביאים הישגים כבירים למדינת ישראל, הפכנו את המדינה למעצמה עולמית״. לאורך כל הנאום, נתניהו מלווה במחיאות כפיים סוערות ובקריאות ״ביבי מלך ישראל״.

 

נתניהו אף הוסיף על הסכם הגרעין ״הייתי צריך להדוף את ההסכמים של הממשלים האמריקנים, וכשלא הסכמתי עם נשיא אמריקני, לא היססתי. בהסכם הגרעין שסיכן אותנו, הייתי מוכן להתעמת מה שלא היה לי נוח לעשות. הלכתי לקונגרס האמריקני ועמדתי על הביטחון שלנו״.

סוף הנאום, רה״מ דאג להצטייד בלוח ענק ולצייר את התאוריה הפשוטה שגנץ לא יוכל להרכיב ממשלה ללא הרשימה המשותפת.

ציפי חוטבלי, שאף היא נכחה בכנס לוד הערב: ״יאיר רביבו ראש העיר המדהים של לוד מארח את ראש הממשלה בכנס מלא חשמל.הציבור מתעורר ומבין שבלי ליכוד גדול עלולה חלילה לקום ממשלה של גנץ בתמיכת הרשימה המשותפת.
אסור לתת לזה לקרות״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן