news08.net/ads.txt

דרור אהרון נבחר בענק לראשות מועצת גן יבנה

אני אסיר תודה, נרגש מאד ומלא הערכה שנתתם בי את אמונכם ובחרתם בי לראשות המועצה ובחבריי לרשימת דרור לגן יבנה כחברי מועצה – זה ממש לא מובן מאליו. אני וחבריי למועצה מחוייבים ליישוב

דרור אהרון היה מספר אחת ונשאר מספר אחת בגן יבנה. בבחירות לראשות המועצה זכה דרור אהרון לתמיכה נרחבת של 62. 

הבקר כתב דרור אהרון בחשבון הפייסבוק שלו:

תושבים ותושבות יקרים ויקרות, בוקר מהמשרד יחד עם מנהלי האגפים והמחלקות של המועצה …. אני אסיר תודה, נרגש מאד ומלא הערכה שנתתם בי את אמונכם ובחרתם בי לראשות המועצה ובחבריי לרשימת דרור לגן יבנה כחברי מועצה – זה ממש לא מובן מאליו. אני וחבריי למועצה מחוייבים ליישוב. כולנו צריכים לפעול יחד למען הצלחתה של גן יבנה, לאיכות חיי תושביה, לביטחונם ולחינוך דור העתיד שלה.

אנו נמשיך לחדש, לפתח, לשדרג, לעשות ככל שביכולתנו כדי שימשיך להיות טוב בגן יבנה. משפחתי היקרה, אני יודע כמה זה קשה וכמה דורשת מכם הבחירה שלי בחיים ציבוריים, אוהב אתכם כל כך. לכל צוות “דרור לגן יבנה” האלופים והאלופות, התומכים המצביעים וכלל תושבי ותושבות גן יבנה עומדת בפנינו עוד מלאכה רבה ואנו נעמוד בה בכבוד.

אנחנו עדיין במלחמה ויש לנו נפגעים ליבנו עם המשפחות. אנו נמשיך לתמוך במשפחות הנופלים ולעמוד לצידם. נייחל להחזרת כול החטופים הביתה בשלום ונישא תפילה לשלומם של חיילי צה”ל שעושים לילות כימים למעננו.

זוהי תמונת המנדטים למועצת העיר: דרור אהרון מוביל גם במועצת העיר עם 38.8% תמיכה, אחריו מוטי יוסף עם 14.4% ודרך חדשה לגן יבנה עם 11.4%.

◼️ לקבוצת חדשות גן יבנה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – הבמה הפוליטית, בחירות לחצו כאן

צילום: צילום מסך, פייסבוק דרור אהרון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן