דרור אהרון: “תקציב 2019 אושר פה אחד, אנו לא עוצרים, ממשיכים לעבוד במלוא המרץ ומבצעים היערכות מקיפה בכל התחומים לקראת העתיד”

ברשומה שפרסם הבוקר, הודיע ראש מועצת גן יבנה דרור אהרון כי אמש עבר תקציב 2019 אשר אושר פה אחד על ידי כל חברי המועצה, לדבריו “מתוך הכרה בעבודתנו הטובה”.

אהרון ציין עוד “אנו לא עוצרים, ממשיכים לעבוד במלוא המרץ ומבצעים היערכות מקיפה בכל התחומים לקראת העתיד. אחד הנושאים שהחלטתי לקדם ביתר שאת הוא הכנתה של תכנית מקיפה לביצוע רשת שבילי אופניים שתעבור בכל היישוב. בהכנת התכנית היה לי חשוב שרשת האופניים תאפשר גישה נוחה ובטוחה לכל חלקי היישוב, בין מוסדות החינוך, מרכזי המסחר, מרכזי הפנאי והתרבות וכן, גם מתקני הספורט והנופש”.

“מערכת שבילי האופניים עתידה להעשיר את חוויית הרכיבה במרחב העירוני תוך יצירת מערכת תחבורה נקייה, נוחה וירוקה והיא מבוססת על מיזוג רשת צירי התנועה הראשיים כגון – דרך מנחם בגין שאנו מתחילים בשיקומה, דרך ירושלים, רחובות הרצל, החרוב ועוד”. אהרון ציין כי “התכנית תקשר גם את מבני בתי הספר היסודיים כגון ‘סיני’, ‘בן גוריון’, ‘אילן רמון’, ‘אהוד מנור’, ‘מכבים’ ו-‘נופי מולדת’, ‘נעמי שמר’ ו-‘יצחק רבין'”.

“כמובן שבתכנית אנו כוללים גם את שביל האופניים המתוכנן שיתחבר ליציאה הצפונית, לכביש 42 ולתחנת הרכבת שעתידה לקום”, כתב אהרון, “אין לי ספק שתכנית שכזו הינה חיונית להעלאת איכות החיים, כתחליף לשימוש היום יומי ברכבים פרטיים, להקטנת עומסי התנועה, זיהום האוויר, לתכנון בר קיימא ולהגברת הבטיחות של הולכי הרגל והרוכבים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן