news08.net/ads.txt

דרושים: מתנדבים לסיירת תיקונים

IMG_3339

העובדים הסוציאליים הקהילתיים באגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות יזמו: הקמת “סיירת תיקונים קהילתית” המורכבת ממתנדבים, שמטרתה לסייע לתושבים מקבלי השירותים מהאגף | 

כולנו זקוקים מידי פעם לתיקונים קלים בבית: התקנת מדף, חיזוק ברגים, שימון דלת וכו’. העובדים הסוציאליים הקהילתיים, מהיחידה לעבודת קהילתית באגף לשירותים חברתיים, עומדים בקשר עם תושבים ותושבות רבים הנזקקים לשירותיהם בשכונות שונות ברחבי העיר. הם שמו לב כי קשישים רבים, ניצולי שואה ומשפחות שונות נתמכות הרווחה נזקקות לסיוע כזה בבית, אך אין להם את היכולת והכישורים לכך, או לחלופין, את היכולת הכלכלית לעמוד בתשלום וההוצאות עבור אנשי מקצוע.

לפני מספר חודשים נערך מבצע מוצלח של צביעת בתים בשיתוף עם המכינה הקדם צבאית “שובו בנים” ומתנדבים נוספים. במסגרת המבצע, התגייסו חברי המכינה וראשיה לצביעת כ-15 דירות בהן מתגוררות משפחות מעוטות יכולת וקשישים. במהלך העבודה שנעשתה בדירות בלטה החשיבות הרבה בסיוע למשפחות הללו, וכן עלו צרכים לתיקונים קלים אשר לא דורשים מאמץ רב, אך יכולים לשפר משמעותית את איכות החיים של האנשים. לאור החוסר והרצון לסייע לתושבים הזקוקים לכך, יזמו העובדים הסוציאליים את הקמתה של “סיירת תיקונים קהילתית”:  סיירת המורכבת ממתנדבים, בעלי מקצוע בתחומים: אינסטלציה, חשמל, נגרות וכד’ וכן אנשים בעלי “ידיים טובות” ורצון עז לתרום ולסייע, אשר תספק סיוע בתיקונים קלים בבית הלקוח. כל המתנדבים הפונים ירוכזו למאגר, יקבלו הכשרה מתאימה לסיוע לתושבים, וממנו יגיעו מתנדבים במהלך כל השנה לסיוע במקרים רלוונטיים שמזהים  העובדים הסוציאליים בקהילה.

לדברי אירית שיפריס, מנהלת האגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות: “אני מברכת על היוזמה של העובדים הסוציאליים בקהילות ליצור קבוצה של מתנדבים, שרוצים לתרום לקהילה. בטוחני שהמתנדבים ייהנו מהנתינה, ולקוחות שירותי הרווחה ייהנו מהקבלה”. חגית קמפלר, מנהלת היחידה לעבודה קהילתית באגף לשירותים חברתיים: “מתוך ההכרות עם המשפחות ומיפוי הצרכים, עלה הרעיון לסיוע בתיקונים קלים בבתים, והחלטנו ליזום ולהקים סיירת תיקונים של מתנדבים. אנו קוראים לבעלי מקצוע להרים את הכפפה ולעשות טוב בעיר”. מתנדבות ומתנדבים אשר מעוניינים להצטרף לסיירת התיקונים יפנו לעוסי”ם קהילתיים: פנטה – 08-9485910, חגית – 08-9391691.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן