news08.net/ads.txt

דרך חדשה ברחובות: הושלמו עבודות הסלילה ב’מנחם בגין’ ואתם חייבים לראות איך זה נראה!!

 

רחובות מתחדשת: לפני כחודש ימים השלים אגף התשתיות בעירייה את חידוש רח’ הר הצופים בשכונת רחובות ההולנדית ובשבוע האחרון הושלמו העבודות לסלילה מחדש של הכביש העוקף המזרחי- דרך מנחם בגין. במסגרת העבודות קורצף האספלט הישן והכביש נסלל מחדש (ריבוד) באספלט חדש- לאורך כל ציר כביש העוקף המזרחי. בתום עבודות הסלילה, צבעו עובדי אגף התנועה את הכביש מחדש.

העבודות בפרויקט זה חולקו למקטעים שונים ובוצעו בשעות הלילה, זאת כדי לצמצם ככל הניתן את הפגיעה באיכות החיים של התושבים והנהגים באזור. הכביש העוקף הינו אחד הכבישים המרכזיים בעיר בו נוסעים מאות תושבים מדי יום. עלות הפרויקט הינה בהיקף של מיליוני שקלים והיא מומנה באמצעות הסכם הגג להתחדשות עירונית בקריית משה. פרויקט התחדשות העירונית בקריית משה הוא הפרויקט הראשון והגדול בישראל להתחדשות עירונית, אותו מוביל ראש העיר רחמים מלול. בחודשים הקרובים יצאו לדרך פרויקטים נוספים בתחומי התשתיות, התחבורה והפיתוח הנופי.

ראש העיר, רחמים מלול: “אנו ממשיכים בעבודות הפיתוח וחידוש התשתיות בעיר ללא הפסקה. בחודש האחרון חידשנו את רח’ הר הצופים בשכונת רחובות ההולנדית וכעת סיימנו את חידוש כביש העוקף המזרחי, עורק תנועה מרכזי בו נוסעים מאות תושבים מדי יום. כפי שהבטחתי – נמשיך לקדם פרויקטים נוספים בכל רחבי העיר״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן