news08.net/ads.txt

דרך צלחה | ילדי קרית גת שבו לפעילות – צפו בתמונות המרגשות

הבוקר (ראשון) שבו למערכת החינוך כמיליון ילדים מגיל לידה עד גיל שש בהתאם למתווה היציאה מהסגר. ילדי קרית גת התרגשו לפתוח את הבוקר לצד הגננות וצוותי החינוך. צפו בתמונות המרגשות.

גן יפתח

לפי ההסכם בין משרדי החינוך והבריאות ובין הצוותים המקצועיים, החזרה לפעילות תתבצע על פי הסעיפים הבאים: ימי הלימודים יתקיימו ללא פיצול במשך שישה ימים בשבוע; צוות הגן יהיה צוות קבוע הכולל גננת, סייעת או בת שירות לאומי וכדומה, וימשיכו לעבוד יחדיו כמו בימי שגרה; לא תתקיים פעילות של מפעילים חיצוניים בגני הילדים; הילדים יהיו פטורים מעטיית מסיכה במהלך יום הלימודים, אך הצוותים החינוכיים כן יידרשו לעטות מסיכה לאורך היום; הורי הילדים יצטרכו לחתום מדי יום על הצהרת בריאות ולהביא אותה לגן.

מרכזי יום חינוכיים (שמרטפיות) יעמדו לרשות ילדי הגננות והסייעות. בנוסף, צהרוני ניצנים – ימשיכו לפעול כבשגרה חמישה ימים בשבוע, בקבוצות קבועות של עד 35 ילדים ובצוותים קבועים. ניתן יהיה לצרף ילדים משלוש כיתות אורגניות לכל היותר, ובלבד שמספרם הכולל לא יעלה על 28.

גן אשכולית קרית גת

 

גן תמר

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן