news08.net/ads.txt

דרמה בהרצל: תושבת העיר סירבה להזדהות בפני שוטר, שלושת ילדיה הקטינים נבהלו ומיררו בבכי קורע לב – צפו בוידיאו

את ההמולה שנוצרה בצהרי יום שישי האחרון איש לא יכול היה לפספס. אם ושלושה ילדיה חצו, לטענת השוטרים, במעבר חציה מרחוב הרצל פינת יעקב אל צידו השני של הכביש, רחוב הרצל פינת טלר בעוד לגרסת האשה, אור הרמזור התחלף מירוק לאדום. שוטר מהשיטור העירוני שהבחין בכך, עצר את הניידת, ניגש אליה וביקש את פרטיה. האם סירבה למסור את פרטיה בטענה כי אינו צודק והמשיכה אל הגלידריה הסמוכה, לשם היו מועדות פניה. בזמן הזה המתינו הפקח והשוטר לאם, כשעיניהם דומעות וברקע בכי קורע לב של הילדים המבוהלים.

צפו בסרטון הוידיאו: צרחות הילדים והויכוח בין האם לשוטרים:

הפקח והשוטר ביקשו שוב ושוב מהאשה למסור את פרטיה ועוברי אורח שנקלעו לאירוע ניסו לשכנעה לעשות כן אולם היא עמדה על סירובה. שלושת ילדיה הקטינים החלו להילחץ, לבכות ולצרוח אולם גם אז האם המשיכה בשלה וטענה כי עברה עמם ברמזור ירוק שהתחלף באמצע. האירוע הרגיש גרם גם לשוטר וגם לפקח להזיל דמעות, לשמע תגובת הילדים – קול זעקות ובכי קורע לב, אך המחויבות לעבודתם לא אפשרה להם לחזור בהם מדרישתם.

בעוד מתאספים עוד ועוד עוברים ושבים לצפות במחזה מן הצד, הוזמן צוות שוטרים נוסף לתגבור. אחד התושבים התחנן בפני האם לסיים את האירוע ואף ביקש ממנה “תני לי את הקנס ואני אשלם, רק תרחמי על הילדים המסכנים, תראי אותם”. לטענת הנוכחים, עובר אורח אחר ניגש לשוטר אמר “כואב על הילדים, תראה אותם, זה ערב חג, תניחו לה, רק מההמולה היא כבר קיבלה עונש ובטוח שלמדה לקח”. חלק מעוברי האורח ניסו לשוחח עם האם ולשכנעה למסור את הפרטים ולתת לשוטרים לבצע את המוטל עליהם – אך ניסיונם לא צלח.

כעבור 45 דקות הסתיימה הסאגה לאחר שהאם, שהבחינה במצבם הנפשי של הילדים, הסכימה למסור את פרטיה. השוטר רשם לה קנס בסך של 100 שקלים ובכך נגמרה הפרשה שהסעירה את הרחוב הראשי כולו. לאחר שנמסר הקנס אמר אחד התושבים: “יש לאשה מזל שהשוטר חס עליה ורשם סכום נמוך, לאור ההתנהגות שלה הוא יכל להשתמש כנגדה בסעיפים נוספים של סירוב במתן פרטים מזהים והכשלת שוטר בעת מילוי תפקידו. עצם הסכום הנמוך אפשר להבין שמדובר בשוטר אנושי”. האשה, אגב, התעקשה: “אלך עם זה אל בית המשפט ולא אוותר. עברתי באור ירוק והשוטר שגה, העניין כאן הוא לא הכסף אלא חשיפת האמת”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן