news08.net/ads.txt

דרמה בחוף הים: בן 18 נמשה מהחוף הדרומי והועבר במצב קריטי לבית החולים

אילת, ים

הבוקר (שני) התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב נגב -אילת על צעיר מחוסר הכרה שנמשה מהמים בחוף הדרומי-חוף מלון הנסיכה באילת. חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה בצעיר בן 18 וכאשר חזר הדופק פינוהו לבי”ח יוספטל כשהוא במצב קשה.

חובש רפואת חירום במד”א בנימין גרשו סיפר: “הייתי בסמוך לחוף כשקיבלתי הודעה באפליקצית הכוננים של מד”א. מיד הגעתי למקום וחברתי לכוח של חיל הים שחילץ את הצעיר למזח כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. יחד עם צוות הניידת טיפול נמרץ של מד”א שהגיע למקום הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות וכאשר ליבו שם לפעום הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו במצב קריטי לבית החולים בעיר”.

יוסי גוזלן ראש סניף איחוד הצלה באילת סיפר: “כשהגעתי למקום סיפרו לנו חבריו כי הם משו אותו מהמים לאחר שטבע. ביצעתי בו פעולות החייאה בסיוע חובשים נוספים וצוות ניידת טיפול נמרץ וכשחזר דופק הוא פונה במצב קשה למרכז הרפואי יוספטל”.

(צילום באדיבות איחוד הצלה)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן