news08.net/ads.txt

במוקד 102 של כבאות והצלה לישראל מחוז דרום התקבל דיווח במהלך הלילה על זיהוי עשן באחת הקומות במלון ‘VERT’ בים המלח.

למקום הוזנקו צוותי כיבוי מתחנות תמר, ערד, דימונה וספיר. לוחמי האש בפיקודו של רשף ניסים עמר אשר הגיעו למקום חברו לקב”ט המלון אשר הכווין אותם לקומת השרפה שהייתה בקומה ה-12 והתפשטה גם לקומה ה-13. הלוחמים החלו מיד בפעולות לכיבוי המוקד ובמקביל ביצעו סריקות בכלל הקומות עקב עשן רב שהצטבר במקום. במקביל בוצע ריכוז מאמץ לטובת פינוי של כלל אורחי המלון מאחר ובאחת הקומות הייתה קבוצה של בני הגיל השלישי שחלקם מתניידים בעזרת כסאות גלגלים/עזרי הליכה, זאת בכדי למנוע פגיעות של שאיפות עשן. הצוותים במקום חולקו למספר גזרות בכדי לבצע שחרור חום ועשן ועל מנת לוודא כי כלל אורחי המלון חולצו למקום מבטחים.

מפקד תחנת דימונה טפסר משנה גרשון כלימי אשר נכח במקום: “צוותי הכיבוי ביצעו פעולות משולבות ומהירות במקום בכדי לוודא השתלטות מהירה ככל הניתן על מוקד השרפה ופינוי מהיר של כלל האורחים על מנת למנוע פגיעה בנפש וברכוש”.

למקום גויסו סמת”ח דימונה רב רשף אסי לוי ורשף מיכאל שוקרון והחלו בחקירת האירוע על מנת לברר את נסיבות פרוץ השרפה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן