news08.net/ads.txt

דרמה במועצת העיר ברחובות – איטל בציר אלשיך כבר לא בקואליציה. במכתב ששלחה לראש העיר ציינה כי באם לא תתקבל התנצלותו על דברים שנשא בהם הוזכר גוש השמאל – ושמהם נפגעה – תיאלץ להגיש התפטרותה עד ה19 באוקטובר. היום ראש העיר רחמים מלול הקדים אותה ונטל סמכויותיה.

לדבריה, ״הבטחתי ולכן אקיים. דרשתי מראש העיר מלול להתנצל בפני תושבי העיר, מצביעי גוש השינוי – שכונו כחוטאים. בשעה שראש העיר אמור לשמש בתפקיד ממלכתי אך בחר לעשות אחרת.

די לנו מהשסע והפילוג שמגיע מבחוץ – מוטב שלא יגיע גם מבית. ההתנצלות לא התקבלה ולפיכך אצא מהקואלציה ואמשיך כתמיד לפעול למען כלל התושבים ולמען רחובות חופשית ופתוחה לכולם״.

כזכור, ראש עירית רחובות הצליח להרתיח את גורמי השמאל בעיר כשהתבטא בכנס שנערל במעמד בנימען נתניהו כי “ביום הכיפורים אנחנו צריכים לכפר על עוד חטא אחד – וזהו חטא ממשלת השמאל. שתחזור בתשובה כממשלת הימים. רחובות אומרת כן לביבי נתניהו ולא לממשלות השמאל. רחובות תיתן לך גם את המנדט ה-62 וגם את ה-63, הידד הידד לבנימין נתניהו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן