news08.net/ads.txt

דרמה במחלקת היולדות באסף הרופא

יולדת החלה את לידתה בחניון בית החולים – הצוופתים הרפואיים הצליחו להוביל אותה אל חדר הלידה בהצלחה, שם נולדה בשעה טובה בת במשקל 3.420

תינוקת ראשונה לשנת תשפ”ד נולדה במרכז הרפואי שמיר אסף הרופא לקובי וקוראל כהן ממושב יד רמב”ם – מה שהחל בדרמה הסתיים בשמחה גדולה.

קוראל הגיעה אל בית החולים במהירות שיא וכמעט ילדה בחניית היולדות את בתה השלישית. הצוותים הרפואיים הובילו אותה במהירות היישר לחדר לידה במיון המילדותי החדש, בכניסת החג ושם יילדו אותה בשלום ובבטחה. לזוג נולדה בשעה טובה בת במשקל 3.420.

“אנו מודים לצוותים הרפואיים על הזריזות והמקצועיות, זה יכל להיגמר בקלות בחניון. אנו נרגשים לפתוח את השנה העברית החדשה עם ילדה נוספת למשפחה שלנו ומאחלים לכולנו ימים טובים, רגועים ומאושרים”. ציינו ההורים הטריים. מבית החולים נמסר כי “בסך הכל במהלך משמרת ערב החג נולדו בחדרי הלידה בשמיר 15 תינוקות חדשים – 8 בנות ו7 בנים. הצוותים הרפואיים, יחד עם בני המשפחות היו עמוסים ונרגשים עם המתנות הקטנות והמתוקות שהגיעו בפתח השנה העברית החדשה במרכז הרפואי”.

◼️ לקבוצת החדשות בנס ציונה לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בבאר יעקב לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

◼️ לקבוצת החדשות ברמלה לחצו כאן

צילום: דוברות שמיר אסף הרופא

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן