news08.net/ads.txt

דרמה בקטאר: הארכה בגמר המונדיאל בין צרפת לארגנטינה

תוך דקות ספורות כולם עמדו על הרגליים ולא האמינו למראה עיניו: דקות מורטות עצבים ודרמה שאין כדוגמתה בגמר המונדיאל, 2:2 בתום 90 דקות ועוד 8 דקות הארכה.

בדקה ה-80 בגמר המונדיאל נדמה היה שארגנטינה אשר הובילה 2:0  {ליאו מסי (23) אנחל די מריה (36)} תיקח בהליכה ותסיים את ההתמודדות כשידה על העליונה אבל אז בא קיליאן אמבפה  עם צמד בדקות 80 ו-81 שהרעיד את העולם. תוך דקות ספורות כולם עמדו על הרגליים ולא האמינו למראה עיניו: דקות מורטות עצבים ודרמה שאין כדוגמתה בגמר המונדיאל, 2:2 בתום 90 דקות ועוד 8 דקות הארכה.

אין ספק כי מדובר בדרמה הגדולה אי פעם שהתחוללה במונדיאל. כעת, באצטדיון לוסייל שבקטאר לחץ אימים בין שתי הקבוצות – האחת של ליאו מסי שרוצה לזכות בגביע המוזהב בפעם הראשונה בקריירה – אפשר לומר במשחקו האחרון בגביע העולם ומאידך אלופת העולם צרפת שרוצה מאוד לעשות זאת שוב.

צילום: צילום מסך

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן