news08.net/ads.txt

דרמה בקרית גת: אשה נפלה לפיר של מעלית

דרמה בקקית גת ▪︎ במוקד 102 של כבאות והצלה לישראל מחוז דרום התקבל דיווח על אישה הנפלה לפיר של מעלית בבניין ברחוב אלכסנדרוני בעיר קרית גת.

צוותים של לוחמי אש מתחנת קרית גת הגיעו לכתובת המדווחת ומיד יצרו קשר עם הלכודה שהייתה בהכרה מלאה ברצפת פיר המעלית בקומה הראשונה. מפקד האירוע אילן עזרן פיצל את הצוותים כשצוות אחד ניגש לחדר המעליות בעוד הצוות השני דאג כי המעלית לא תרד בפיר ותמחץ את הלכודה. הלוחמים בקומה הראשונה פתחו את דלת המעלית והוציאו את הלכודה בעזרת סולם.

הכלב של הגברת נכנס למעלית בחוסר תשומת לב קלה ובעת שדלת המעלית נסגרה הרצועה נשארה בידה של הגברת והכלב עלה עם המעלית לקומות העליונות בעוד שהגברת נבהלה מה שגרם לאישה לפתוח את דלת המעלית החיצונית ולהיכנס לפיר המעלית ולחפש את הכלב, החלטה שגרמה לאישה ליפול לרצפת פיר המעלית ולמרבה המזל נגמר בפציעה קלה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יוסי
יוסי
1 year ago

טיפשות

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יוסי
יוסי
1 year ago

טיפשות

דילוג לתוכן