דרמה ברחוב המ”ג בקרית מלאכי

תינוק ננעל ברכב לעיני אימו

דרמה של ממש התרחשה בקרית מלאכי כאשר הוזעקו  לאירוע במרכסו תינוק כבן שמונה חודשים שננעל ברכב לעיני אמו.

שבתאי ברנשטיין, מוקדן ידידים, ענה לשיחה והעביר את הקריאה לקבוצת החירום. דניאל עוזרי – מנהל סניף קרית מלאכי, וליאור מימון, אחראי לוגיסטיקה של הסניף, נענו לקריאה והגיעו לרחוב המ”ג במהירות. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו המתנדבים את התינוק בזריזות ובשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

ליאור מספר: ״כל כך מרגש לראות את האושר על פני האמא, כשהתינוק בידיה. כשהתקבלה קריאת החירום הייתי במרכז המסחרי הסמוך. מיהרתי להגיע למקום האירוע, וחברתי לדניאל. יחד התחלנו בפעולות לפתיחת דלת הרכב, ותוך מספר שניות הצלחנו לחלץ את התינוק. האמא הודתה ואמרה לנו, כמה טוב שקיים ארגון ידידים, ושיבחה את השירות היעיל. הדגשתי בפניה את חשיבות שמירת מפתח הרכב בידיה תמיד״.

בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לאמץ כלל מפתח- קחו עמכם את מפתח הרכב תמיד • במקרה של נעילת רכב יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.

צילום: ידידים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן