news08.net/ads.txt

דרמה ברחוב חפץ חיים באופקים

ישראל שץ – מנהל סניף אופקים: “עד מהרה הצלחנו לפתוח את נעילת הרכב ולחלץ את התינוקת”

דרמה ברחוב חפץ חיים באופקים

קריאה התקבלה  במוקד ידידים אודות תינוקת כבת שמונה חודשים שננעלה ברכב לעיני אביה. מוקדן ידידים, מישאל לוי, ענה לשיחה והוציא קריאה לקבוצת החירום. ישראל שץ – מנהל סניף אופקים, עובדיה שקד ויצחק נחמני, מתנדבי הסניף, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את התינוקת בזריזות ובבטחה, ללא גרימת נזק לרכב.

ישראל מספר: ״כל חילוץ מרכב נעול זו הרגשה מיוחדת, כמו בפעם הראשונה. הקריאה התקבלה כשנסעתי ברכבי ברחוב של מיקום האירוע. המשכתי בנסיעתי בנסיון לאתר את המקום, כשלפתע ראיתי המולה סביב רכב נעול. עצרתי, ומיד התחלתי בפעולות לפתיחת דלת הרכב, כשיתר המתנדבים חוברים אליי. עד מהרה הצלחנו לפתוח את נעילת הרכב ולחלץ את התינוקת. האבא היה נרגש ממהירות ההגעה, והודה על התושיה והשירות. זו הזדמנות להודות למתנדבים שהגיעו, ולאלה שהיו בדרכם, על הזמינות לסייע באירועי חירום ושגרה״.

בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לאמץ כלל מפתח – קחו עמכם את מפתח הרכב תמיד • במקרה של נעילת רכב יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.

צילום: ידידים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן